💬
Logga in
Fuska.se

Guild Wars

14 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tjenare, jag vill ha lite råd av er som spelar GW.

Vilket namn har "grundspelet" om man ska köpa det?

Är det värt pengarna?(lite svårt att svara på, är väl olika mellan personer)

Finns det något annat spel ni skulle rekomendera istället(vill inte betala månadskostnad).

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag spelade GW innan någon expansion kommit ut. Det var absolut inte värt pengarna.

Nivå 6 · Fuskare

gw är ett bra spel :) värt pengarna. jag spelade själv det i ett år. Fösta spelet heter Prophecies (eller proph) andra heter Factions och det tredje heter Nightfall och expansionen heter Eye Of The North (eoth,GW:EN). Du kan köpa vilket av de 3 första du vill men expansionen kräver att du har ett av de andra spelen också. Jag började med factions och tycker fortfarande att det är det roligaste spelet (iaf på pvp) Nightfall har bäst pve och är antagligen också det enklaste spelet. Proph tycker jag är det tråkigaste (jag har inte ens orkat klara det...) men det har nog bäst story och är bra att köpa för skills och farm ställen.

http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page

om du har andra frågor..

http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page

bra builder..

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

ok, låter fint. Ska kanske köpa det.

Jag funderar på att kanske köpa Proph även om du har vissa negativa åsikter om det. För den är ju billigast :P

Senast ändrad:

29 May 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ok, låter fint. Ska kanske köpa det.

Jag funderar på att kanske köpa Proph även om du har vissa negativa åsikter om det. För den är ju billigast :P

Köp Platina så får du Proph & Eye of The North.

Det är värt pengarna

Nivå 6 · Fuskare

jo, det är en bra idé GW:EN är mkt roligare än de andra spelen (fast jag har inte orkat spela så mkt på det...spelar inte gw längre :P)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7

mm, okej. Får väl se hur det blir att jag gör.

31 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

tycker du ska köpa gw det äger ifall ni vill ha hjälp eller nåt skriv till mig lille oliver

21 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;)

Gå med ett bra guild så.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

mm, men en i lvl7 kanske har lite svårt att joina en guild, eller?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

mm, men en i lvl7 kanske har lite svårt att joina en guild, eller?

nädå

Nivå 6 · Fuskare

um...om du vill ha en noob guild så kan du ju försöka hitta nån men riktiga guilder har lvl 20 req + klarat nåt spel. många har även en factions(spelet) req.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

um...om du vill ha en noob guild så kan du ju försöka hitta nån men riktiga guilder har lvl 20 req + klarat nåt spel. många har även en factions(spelet) req.

The Greatest: Finns alltid guild som han kan börja i som hjälper noobs.

22 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

jo det finns alltid guilds att joina, i min nya guild och alliance finns det fullt med nybörjare fast vår alliance factions ligger endån på över 11 miljoner. (äger en stad)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in