💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Ps3-exklusivt Spel Utannonseras 3 Augusti.

17 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

ett nytt PS3-exklusivt! spel ska utannonseras den 3.e augusti

tydligen ska det få spel som MAG,InFamous och Killzone 2 att framstå som trams.

snacka om att hypa upp ett spel hehe

den enda ledtråden än så länge är att det är ett Action spel och att det släpps i slutet på 2009.

nya ledtrådar får vi den 30.e juli.

Källa

Senast ändrad:

24 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ehum... jaha säger dom det, tror inte riktigt att dom tänkt sig för här men vi får väl se.

Nivå 5 · Fuskare

Nä, precis som om ett helt okänt spel skulle vara bäst.

De säger att det kommer ett nytt spel som är bättre än Left 4 Dead, Crysis Warhead osv. Och så visar det sig att det är Nalle Puh goes Crazy! :S

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ett nytt PS3-exklusivt! spel ska utannonseras den 3.e augusti

tydligen ska det få spel som MAG,InFamous och Killzone 2 att framstå som trams.

snacka om att hypa upp ett spel hehe

den enda ledtråden än så länge är att det är ett Action spel och att det släpps i slutet på 2009.

nya ledtrådar får vi den 30.e juli.

Källa

När spelproducerare beter sig överambitiöst så slutar det oftast med utter failure.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

De säger att det kommer ett nytt spel som är bättre än Left 4 Dead, Crysis Warhead osv. Och så visar det sig att det är Nalle Puh goes Crazy! :S

Haha! :P
26 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag ser framemot att "tapa hakan", men också samtidigt redo att skratta åt det hela, några dagar kvar ;)

Killzone 2 grafiken är ju otroligt bra och har nästan nåt upp till vad som vissades 2005 på E3, svårt att slå, infamous har man bara sätt glimtar av på E3 och inget mer, hur ska dom/vi kunna avgöra att detta nya spelet kommer vara bättre ? :o

Men är detta verkligen sant eller skoja för jag förstår inte hur dom har lyckats hålla det så hemligt, ??

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

xD

förvånar mig inte om det är home eller något sånt xD

27 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ofta Home skulle vara bättre (roliga osv.) och ha bättre grafik än tex Killzone 2. :P

2 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Tycker vi drar upp denna tråd igen för att nu är det bara 1 dag kvar till "ut-annonseringen". Och jag vill att vi tar och sammlar så mycket information vi kan få av spelet här eftersom denna tråd redan finns.

3 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ganska svårt att samla information om ett spel om man inte vet vad det heter.

tur att det kommit så mycket information om det spelt :rolleyes:

4 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Fattar ingeting, vad händer med detta nya spel ? Är allt bara "bullsh*t" eller vad händer dudes?

spelet "hardware 2"

http://playstationlifestyle.net/2008/07/24...2-concept-name/

det verkar som 100 % är förstörelsebart, man kan vara 99 spelare (100 med dig) online. så om man vill kan man ta upp tex rocket launcher och skjuta sönder huset så det rasar på fienderna.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Inga bilder/filmer?

6 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Men det ser väldigt seriöst ut faktist då jag såg att Sony London Studios, Sony Liverpool och Incognito jobbar på spelet. Och tydligen vill dom inte vissa några bilder för att inte ge ut för mycket, så att andra företag kan "rippoff" liksom. (Det får man respektera)

Hoppas dom nu inte pratar mycket och levererar lite.

Och jag undrar vilken Engine dom går med, och kommer grafiken vara som WarHawk eller helt åt andra hållet som Killzone 2 för jag kan inte skapa en bild i huvet av spelet än.

Troligtvis kommer inte spelet hålla sig till namnet Hardware 2, dom kanske bytter.

Nivå 5 · Fuskare

Varför just Hardware 2? När man får reda på namnet så kanske det är 2:an eller? Andra "prototypen" av spelet kanske...?

Nivå 5 · Fuskare

För dom gjorde ett spel tidigare med namnet HardWare bara kanske ?

Tror det stod i linken som Onedream linka.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in