💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Tips På Hyss Man Kan Göra!

40 svar · startad

Detta är ett bra hyss.

När din farsa ligger och sover gå fram till honom och peta han i näsan, sen väcker du honom när du pillar han i näsan,..

Hm när man tänker efter, undra vad den skulle säga :P Kanske, varför har du fingret i min näsa, elelr nått sånt.

Hyss är för småbarn, hatar folk som t.ex. busringer.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Hyss är för småbarn, hatar folk som t.ex. busringer.

haha, småbarn skojjar du eller? Små barn kan inte busrinag på riktigt. Det är ju grymt kul att busringa till nån man vet lite om och låtsas vara någon annan, det har jag vart med att folk gjort flera gånger. Och det värsta är att folk går på det :lol:

uhm, annars kan du väl vara lite elak och gå och byta post or folks brevlådor. Dem kanske uppskattar att få grannans post nångång ;)

Ps. spana in när jag skickade det. :D

Senast ändrad:

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Man kan köpa en fjärrkontrol som passar till dem flesta tv apparaterna för 79 kr..

Ja, men till den medföljer ett papper med cirka 200 koder för olika TV apparater, den fungerar till alla TV apparater men man måste veta vilken sorts TV det är för man måste knappa in en kod som är till den modellen. Har testat en sån där kontroll, helt värdelös. Det finns andra som man inte behöver koder för, fast de är bra mycket dyrare.

om det ringer en försäljare gör såhär!

http://www.kossan.se/roliga-filmer/saa_ska...aeljare_tas.htm

4 Aug 2008
↗ till inlägget

om det ringer en försäljare gör såhär!

http://www.kossan.se/roliga-filmer/saa_ska...aeljare_tas.htm

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA SÅ EXTREMT ROLIGT AHHAHAHA

Jag har ett: lägg frysta ärtor i en mugg. häll i vatten och mycket salt. om ni har nån serveringsbricka av plåt elr så så sätt muggen på den. sätt sedan brickan med muggen under nåns säng. efter ett tag börjar ärtorna hoppa ner på brickan vilket åstadkommer ett väldigt störande ljud. jobbigt att vakna till!! mina päron fick flipp när jag gjorde det

:gitarr: ;|

ta med en kniv till skolan och skrämm dina vänner.

besserwissrar:|

Senast ändrad:

5 Aug 2008
↗ till inlägget

ta med en kniv till skolan och skräm dina vänner.

Hur skrämer man någon?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur skrämer man någon?

Man måste vara Khazar för att kunna 'skräma' någon.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur skrämer man någon?

Man måste vara Khazar för att kunna 'skräma' någon.

attans, jag som så gärna ville skräma någon :(

stavas de skrämmer? ja de kanske de gör-,- aja, mitt inlägg var iaf ungefär lika seriöst som den här tråden...

↗ till inlägget

stavas de skrämmer? ja de kanske de gör-,- aja, mitt inlägg var iaf ungefär lika seriöst som den här tråden...

Du kritiserar ju alltid 97'ornas stavning, så varför kan vi inte kritisera din? ^_^

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kritiserar ju alltid 97'ornas stavning, så varför kan vi inte kritisera din? ^_^

hur dumt det där än låter så har du faktist en poäng:O fast jag stavar fel kanske 1 gång i veckan när jag är mer seg i huvudet än vanligt, medans 97ornas stavning bara är hemsk hela tiden...
6 Aug 2008

Host Host, Rymde den stora bokstaven som var i början av din mening?

↗ till inlägget

Host Host, Rymde den stora bokstaven som var i början av din mening?

Host host, hade du för lite små bokstäver?

Ehm, men jag har iallafall stora bokstäver :P

↗ till inlägget

Ehm, men jag har iallafall stora bokstäver :P

Och tydligen inte punkt. ;)

du kan väll sitta ine och läsa en bok istället för att vara dum ha!

Roblox, kontakta RHCP via pm och be om en stavningskurs för 100 fm.

Du kommer verkligen tjäna på det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in