Rubriken.
Kommer inte på nåt..
Förutom att palla äpplen och busringa :D
Rubriken.
Kommer inte på nåt..
Förutom att palla äpplen och busringa :D
hur svårt kan det vara?
ring till folk tex..
Palla slösa pengar :D
att ringa är det roligaste av alla, så jo. palla att slösa pengar.
Döda nån?
Det där!,var inte kul...
Kasta stenmar på folks huss!!!!!!!!!!
↗ till inläggetNä men tror du folk tycker det är kul om ni tar äpplen, busringer på dörren mm. ?Det där!,var inte kul...
jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
OnTopic: Köp en sån där sak från cool stuff som man kan stänga av nästan alla tv-apparater med.
Har redan en sån..
Kan man väl gå ut och göra sen :P
Jag och några kompisar för några år sedan rykte upp ett helt morotsland. Vi åt en del men idoterna slängde ju hälften av morötterna på vägen. Och jag vet att det var väldigt elakt mot gubben som hade landet.
↗ till inläggetJAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
↗ till inlägget↗ till inläggetJAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren?
(är inte för de olika odygdigheterna som näms här...)
↗ till inlägget↗ till inläggetjag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.
så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren?
(är inte för de olika odygdigheterna som näms här...)
Nej jag tycker det är irreterande.
Öppna försiktigt nåns dörr, lägg en stink bomb, sen springer du därifrån :D
↗ till inläggetkan du länka till en sådan?jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
OnTopic: Köp en sån där sak från cool stuff som man kan stänga av nästan alla tv-apparater med.
Man kan köpa en fjärrkontrol som passar till dem flesta tv apparaterna för 79 kr..
Släng in en tuta i nåns brevinkast som är tejpad så den tjuter hela tiden, eller håll fast dörren jävligt hårt sen så drar du dit 5 pers som står där och bankar sönder dörren, sjukt skoj :D
↗ till inlägget↗ till inläggetJAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...
Särskilt när man lirar en instans i wow elelr något och kommer tillbaka och man är död.
Holyhunter : Jag brukar skrika : "Ni är inte rädda för softair guns va?" och stänger dörren.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in