Stockholmare Som Håller På Gefle
stockholmare, inget vett under pannan.... sorgligt...
Den första smarta stockholmaren :D
dumsmart skulle jag säga.
ogillade stockholm = bra
pratade som en artard och förådde sin stad = dåligt
Förådde stockholm = bra tycker jag.
så vettefan....
HEJA Gefle!!
fråga: hur f*n blev Gävle Gefle?
↗ till inläggetfråga: hur f*n blev Gävle Gefle?
Gävles tidning heter Gefle Dagblad. Så jag tror det är därför :)
4-0 mot Halmstad (=
↗ till inläggetDet är en gamal stavning av Gävle. Han hade inget vett, Bajen FTW!.fråga: hur f*n blev Gävle Gefle?
OffTopic: Gissar att du är DoS37 Dave.
↗ till inläggetMm som om västlänningar har bättre brytning.dumsmart skulle jag säga.
ogillade stockholm = bra
pratade som en artard och förådde sin stad = dåligt
Förådde stockholm = bra tycker jag.
så vettefan....
Stockholmare pratar bögigt, skånsk dialekt är ren poesi. tycker det är tradigt att 60¤ av sverige inte tycker om skåne. hade hellre tyckt det var bättre om vi tillhörde danmark (som dessutom har väldigt få araber=+++++)
↗ till inläggetStockholmare pratar bögigt, skånsk dialekt är ren poesi. tycker det är tradigt att 60¤ av sverige inte tycker om skåne. hade hellre tyckt det var bättre om vi tillhörde danmark (som dessutom har väldigt få araber=+++++)
Skånsk dialekt kan vara ganska skön, men inte alltid.
Stockholmares dialekt... I DO NOT LIKE.
De i sthlm har det i allfall bra, typ alla bra affärer ligger ju där så j*vla synd!
↗ till inläggetStockholmare pratar bögigt, skånsk dialekt är ren poesi. tycker det är tradigt att 60¤ av sverige inte tycker om skåne. hade hellre tyckt det var bättre om vi tillhörde danmark (som dessutom har väldigt få araber=+++++)
Det där med araberna håller jag väll med om. Men inte om att det låter som poesi ;). Kanske är det för att jag som norrlänning pratar så mycket annars att det kanske blir lite stora differenser.
Tyckte inte det var så kul
Eeeeh... okej? |: