💬
Logga in
Fuska.se

Scrubs-tråden!

44 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker scrubs äger, den är jätterolig! Jag tycker om hur Dr. Cox retar sina A.T... :lol:

Tråkigt att J.D ska sluta :(

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Scrubs kommer direkt efter My Name is Earl på min topplista.

Word!
7 Aug 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Måndagen är en riktigt tv kväll!

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 till 22.00 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 South PArk (MTV)

sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P

Förr var det

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 2 and a half men

21.30 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 My Name Is Earl

23.00 Scrubs

23.30 Scrubs

Den dagen såg man fram imot men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!

Dexter är den bästa serien som finns efter Heroes, efter Dexter kommer My Name is earl.

Youfail.com ;)

8 Aug 2008
Nivå 4 · Lärling

Heroes och My name is Earl är bra. Dexter suger rent av, sett det typ 2 gånger, meningen med att döda folk hela tiden är? Skit tråkig serie.

Dexter är ren skit!

Allt han gör är ju bara att mörda folk?

Senast ändrad:

Man måste ju följa serien, hoppar du in rätt in i serien så fattar ju ni noll...

↗ till inlägget

Dexter är ren skit!

Jag tycker Dexter är bra, men det är nog inte meningen att en 11åring ska tycka den är bra heller :P
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dexter är ren skit!

Jag tycker Dexter är bra, men det är nog inte meningen att en 11åring ska tycka den är bra heller :P

Hehe, det är ju lite våldsamt, men samtidigt så handlar det inte så mycket om dödandet imo. Det finns så mkt mer.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

1. House

2. CSI NY

3. Thats 70 show

4. scrubs

5. simpsons

6. Family guy

:)

Nivå 5 · Fuskare

1. The Office & Scrubs

2. 24

3. Prison Break, Heroes, Vänner

4. Alla andra serier

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

1. The Office & Scrubs

2. 24

3. Prison Break, Heroes, Vänner

4. Alla andra serier

Oj glömde vänner de blir 3:a.
Nivå 2 · Novis

Ät det bekräftat att dom ska spela in avsnitt utan Zach Braff? Det känns lite skumt tycker jag, det finns inte en chans att det skulle kunna bli bra utan personen som hela serien kretsar kring?

Tycker iaf att det är en underbar serie och ligger väldigt högt upp på min topplista. Kollar även på Dexter, heroes och prison break även om Prison break börjar bli lite segt nu. Och på tal om Dexter, tror inte att allt för unga personer borde kolla på saker som visas på Tv-Kanelen Showtime eftersom att där får det sväras och dom visar naket (till en viss gräns) Den ända kanalen som är ännu värre på det är Cinnemax.

9 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Bästa avsnittet är när en tjej slår huvudet och all börjar sjunga :D

10 Aug 2008

Gillar inte scrubs.

1. Prision Break

2. Weeds (Går inte på svensk TV)

3. Dexter

4. Stargate SG-1

5. Stargate Atlantis

Nu tog jag med en serie som inte går på svensk TV, men jag tycker att den är extremt bra.

↗ till inlägget

men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!

Nej, det var så förut, de hade bara en paus med SG-A så de skrotar inget.
Nivå 8 · Veteranfuskare

hallå nu tappar ni ju tråden totalt! den handlar om scrubs inte dexter eller house.

själv så tycker jag att scrubs är välldigt barnsligt kul:D men en sak som förstör tittandet på TV6 är reklamen!

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.

får väl tanka alla säsonger...

köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.

Man skulle ju faktiskt kunna tanka ned dem på laglig väg också, herr moralpolis.

aa men jag tror inte han menade det så.. :]

Sexan är en gratiskanal, så de behöver reklam för att få in pengar.

Scrubs är skitkul =)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sexan är en gratiskanal, så de behöver reklam för att få in pengar.

Scrubs är skitkul =)

ja just det.
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker också att Dexter är en av de bästa serier jag sett. För det första så måste man följa den för att det ska vara bra och inte bara se då och då eftersom det är en lång handling och inte störavsnitt. För det andra så är den så mycket djupare än att den 11-åring ska förstå och uppskatta det.

Det stod på en seriös sida på internet (möjligen aftonbladet) att Zach ska sluta i scrubs. Han säger han gärna regiserar men vill inte medverka längre. Han har fullt upp att regisera en film nu där han själv även medverkar.

Och angående reklamen så tycker jag att 6.an faktiskt har kortare reklam än exempelvis 3 & 5

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Scrubs tycker jag helt klart är den bästa otecknade humorserien och totalt den tredje roligaste serien jag sett. Endast South Park och Family Guy är bättre.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Scrubs tycker jag helt klart är den bästa otecknade humorserien och totalt den tredje roligaste serien jag sett. Endast South Park och Family Guy är bättre.

THATS TRUE

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in