💬
Logga in
Fuska.se

Os

30 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har inte direkt något att säga. Men inledningen var gigantisk och jag undrar vad allt det kostade...

Nivå 5 · Fuskare

Ett fyverkeri på några miljoner gissar jag. Men snyggt var det!

OS är tråkigt, skaffa åtminstone Cyber-OS :/

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Jo, fyrverkeriet såg jag nu och det kostade nog ett par pengar (49000 raketer)...

Eeh, vad snackar du om wAcko???

OS är tråkigt, vi vill ha ett OS med CS, CoD, WoW etc :)

9 Aug 2008

roflcake. Nä men CPL, fast OS :)

Nivå 16 · Legendfuskare

Det är bara en tidsfråga innan Cyber-OS som du kallar det kommer eftersom datorspelen blir större för varje år, det finns ju redan stora tävlingar med spel och då borde det komma OS också ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jo OS är ju ganska okej.

Kostar nog en hel del.

Kollade på cykling i morse, vad trögt det gick för dom att byta kamera vinkel, det blev typ att bilden fastnade i 5 sekunder innan det blev från en annan kamera.

Alltså skiftningen tog typ 5 sekunder.

Nivå 5 · Fuskare

OS invigningen var ju hur fantastisk som helst.

Kunde använt pengarna till ngt bättre än invigningen. Annars gillar jag sport ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #11

Jaha, OS håller fortfarande på, pust :P.

CyberOS. En person som är med i femkamp är med i fem olika spel :)

Nivå 4 · Lärling Moderator

Jag skrattade högt åt invigningen när de små barnen kom som skulle representera Kinas minoriteter.

Nivå 5 · Fuskare

Jag fick reda på att ombyggnaden av infrastrukturen i Kina pga OS kostade bara den 250 miljarder!! :o

Det är sjukt mycket pengar. Och det är bara ombyggnaden..

Tänk om vi istället för en fjantig tävling hade lagt de pengarna till forskning om sjukdomar, till dem som svälter eller andra ändamål! Helt sjukt vad det kostar för en liten tävling..

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #14
↗ till inlägget

Jag fick reda på att ombyggnaden av infrastrukturen i Kina pga OS kostade bara den 250 miljarder!! :o

Tänk om vi istället för en fjantig tävling hade lagt de pengarna till forskning om sjukdomar, till dem som svälter eller andra ändamål! Helt sjukt vad det kostar för en liten tävling..

Håller med.

Vad var det mer dom gjorde? Skickade dom inte hem alla som kom till Peking och ville klaga. Det var något sånt...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller med.

Vad var det mer dom gjorde? Skickade dom inte hem alla som kom till Peking och ville klaga. Det var något sånt...

Det har jag inte hört något om faktiskt, men det är ju bra! då finns det någon som tänker iaf..

Nivå 7 · Fuskare

det ser ju inte bra ut för Sverige.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du har aldrig tänkt på att det kanske fanns någon anledning till ombyggnaden? Dom gör knappast en ombyggnad för 250 miljarder utan någon som helst anledning. Förresten så vet jag inte om man räknar OS som en "fjantig liten tävling".

Ta dock inte det jag skrev som att jag är emot att hjälpa svältande människor o.s.v. Tyckte bara att du hade formulerat det lite konstigt.

10 Aug 2008
↗ till inlägget

Jag skrattade högt åt invigningen när de små barnen kom som skulle representera Kinas minoriteter.

Jag också, det är så j*vla sjukt. Att de inte skäms, j*vla maoister!
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #19

Sverige har iaf tagit hem en vinst i fotboll och ett silver i cykling...

Senast ändrad:

15 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #20

Neh, nu får dom ge upp.

Tennis Sverige - Frankrike. Ingen vinner ju. Ett tag leder sverige och ett tag leder Frankrike...

Dom har spelat i 3,5 timmar nu...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in