↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
Småbarn och deras bolibompa asså -.- Varför snacka om sånt här? Man kan ju skapa gratisgrupper nu- Skapa en Dagisgrupp hörru.
Har aldrig varit ett f*n av serien då en del folk i min omgivning har en egendomlig tendens att sjunga sången de spelar när programmet börjar så fort de ser mig eftersom jag heter Morris i verkligheten.
↗ till inläggetSå sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :)↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
Att sedan jämföra stora serier med barnprogram som Brandy och Herr Morris är bara idiotiskt enligt mig.
↗ till inläggetSå sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :)↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
Vet nån nån annan tid än 02.00 på Tv3 som det går?
↗ till inlägget↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :)
på google :) http://www.google.com/search?client=firefo...Search&aq=f
↗ till inlägget↗ till inläggetDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
nej nej nej
1 South Park
2 Family Guy
3 Simpsons.
Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :)
på google :) http://www.google.com/search?client=firefo...Search&aq=f
Men jag menade på Tv. :P
varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
↗ till inläggetInstämmer, har dock tröttnat på det nu.varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
själv tycker jag att det är rätt kul ibland
↗ till inläggetFör att det är rent skit, barnprogram som du inte bör se på. Det är ändå inget för en 13åring såvida man inte är utvecklingsstörd och det mentala har stannat vid 5-8 års ålder.varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
↗ till inläggetVi har en "komiker" i klassen som är kul väldigt ofta och han kollar på nickolodeon en del↗ till inläggetFör att det är rent skit, barnprogram som du inte bör se på. Det är ändå inget för en 13åring såvida man inte är utvecklingsstörd och det mentala har stannat vid 5-8 års ålder.varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
det är inget fel att kolla på sånna program om man är 15 år, när man är 5-8 så kollar man på allt som är tecknat
↗ till inläggetHåller Med Brandy och Herr Morris suger Alla som tycker den suger Är Hjältar Vi kollar på simpsons istället XDDe suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!!
↗ till inläggetFör att dom gånger jag har kollat på det är det Snor/barnsliga/Äckliga skämt som går runt och runt hela tiden.varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
↗ till inläggetHåller med dig Fullständigt Så Fort Brandy och Herr Morris visas på tv Byter jag kanal ;: :meddum:↗ till inläggetFör att dom gånger jag har kollat på det är det Snor/barnsliga/Äckliga skämt som går runt och runt hela tiden.varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program??
Kommer faktiskt ihåg när detta startade ;D
typ 4-5 år sen var d va? Jag glodde på disney channel 24/7 för jag ville se Rasten ;] as bra
↗ till inläggetrasten är myyyyyyyycket bättre!!Kommer faktiskt ihåg när detta startade ;D
typ 4-5 år sen var d va? Jag glodde på disney channel 24/7 för jag ville se Rasten ;] as bra
Vi behöver mer quack-attack.
↗ till inläggetGamla goda program det, inget överdrivet snor och sånt skit där. Och det viktigaste: Ett genomtänkt manus!Vi behöver mer quack-attack.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in