ska se filmen Hancock idag och jag undrar om nån sett den och om den e bra.
Trailer:
ska se filmen Hancock idag och jag undrar om nån sett den och om den e bra.
Trailer:
Helt okej, inte jätte jätte bra, men värd att kolla på.
Den var faktiskt jättebra tyckte jag, will smith är en riktigt duktig skådespelare.
Will Smith briljerar som alltid. 8/10
tyckte också den var väldigt bra, 8/10 här med
Den dög väl. Ingen höjdare. Hade trott den skulle vara mycket bättre.
Tyckte att den va riktigt bra
För lite komedi, för mycket tråkig action. FRUKTANSVÄRT kameraarbete!
Trodde att den skulle vara bra, men där fick jag för att tro att någon film med Will Smith kunde vara bra.
↗ till inläggetHar inte sett den, men ska se den snart. Förväntar mig en bra film med tanke på att Will Smith är riktigt bra på det han gör.ska se filmen Hancock idag och jag undrar om nån sett den och om den e bra.
Trailer:
Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.
Nåja, det är ju inte bara skådespelarna som gör filmen men ni förstår väl vad jag är ute efter.
Jag tyckte filmen faktist var bra .
Men slutet va neråt tyckte jag ..
Det är 15 års ålders gräns på den om jag inte minns fel.
Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...
↗ till inläggetAa, det är den.Det är 15 års ålders gräns på den om jag inte minns fel.
Jag tyckte den var lite dålig
↗ till inläggetJag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film.Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...
↗ till inlägget↗ till inläggetJag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film.Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...
Då förstår du nog inte Will Smith enastående talang. Han kan spela alla genrer, I Robot, I am Legend, Pursuit of Happyness med flera. Åtminståne jag, plus de flesta andra tycker han är extremt skicklig, han är också en av de allra mest välbetalda.
Om jag har sett Hancock? Självklart att jag har. Will är ju en av mina favoriter.
Filmen skulle vara bra utan Will, men när Will är med så är den extremt bra.
Filmen var väldigt bra och även riktigt kul.
Will Smith är en riktigt bra skådespelare och gör rollen som Hancock bra!
Filmen var riktigt bra och Will Smith är den bästa skådespelaren någonsin!
↗ till inlägget↗ till inläggetVill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend...
Jag skulle vilja påstå raka motsatsen. Allt jag sett med honom har varit värdelöst skräp som knappt kunnat hålla mig vaken. Kommer aldrig mer att se en Will Smith film.
Då förstår du nog inte Will Smith enastående talang. Han kan spela alla genrer, I Robot, I am Legend, Pursuit of Happyness med flera. Åtminståne jag, plus de flesta andra tycker han är extremt skicklig, han är också en av de allra mest välbetalda.
Han har ju inte ett dugg inlevelse och spelar inte ett dugg trovärdigt. Jag vet att många älskar honom men jag förstår inte varför, för jag ser inte en enda bra egenskap med honom. I.m.o. hade t.o.m. jag kunnat spela bättre än honom (och jag suger verkligen).
Iofs hade det nog inte kunnat gå att göra något å det minsta intressant av den skräphandling som hans filmer domineras av. Sure, actionkomedier ska ha dålig handling, men det här var ju inte ens någon komedi. Är det meningen att man ska skratta åt "What did you just say? Asshole?". Isf är det ett extremt misslyckat skämt och som jag ser det det enda skämtet som överhuvudtaget kunde ses i hela filmen. Att Hancock sedan verkar ha en total avsaknad av ett budskap är ju inte direkt något plus heller.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in