💬
Logga in
Fuska.se

Fet Unge Blir Skjuten Med Ett Paintballgevär

74 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?

Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk*

28 Aug 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk*

håller med!! det är det jag försöker säga... <_<

varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej???

herre gud <_<

Nivå 5 · Fuskare

boring varför lägger folk upp såna här

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men Ubuntu får ändå lägga upp filmen.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men 360Xbox får ändå lägga upp filmen.

öhhh.... va? :blink:
29 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men Ubuntu får ändå lägga upp filmen.

Jag svarade 1337gamer007

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men 360Xbox får ändå lägga upp filmen.

Jag svarade 1337gamer007

Bara det att 360xbox är emot filmen...
Nivå 7 · Fuskare

Ah, h*lvete. Blev lite fel där. Menar Ubuntu, ändrar nu.

Nivå 6 · Fuskare

Alla kan göra misstag. ;)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej???

herre gud <_<

Han var ironisk. -_-
30 Aug 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

herre gud <_<

Han var ironisk. -_-

ingen vättig människa skulle skratta åt feta människor
Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

ingen vättig människa skulle skratta åt feta människor

Klart de skulle göra. Vettiga människor har nämligen lärt sig etik och moral. Detta innebär att vi inte visar att vi tycker det är roligt eftersom det skulle kallas omoraliskt. Vi kan däremot tycka att det är roligt och skratta åt det framför våra datorskärmar. Du måste väl inse att vi inte kan påverka vad vi tycker är roligt och ej :_
1 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??

Vad har det med ämnet att göra?

Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet?

Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?

Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad.

Fel. Fetma kan mycket väl vara en sjukdom.

Oavsett vilket tycker jag att det är för jävligt att folk alltid ska racka ned på överviktiga personer. Om du tycker att det är så otroligt roligt skulle jag gärna vilja se hur du skulle reagera om det varit du som blivit skjuten.

2 Sep 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??

Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet?

Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?

Oavsett vilket tycker jag att det är för jävligt att folk alltid ska racka ned på överviktiga personer. Om du tycker att det är så otroligt roligt skulle jag gärna vilja se hur du skulle reagera om det varit du som blivit skjuten.

Word.

Dock så måste jag säga att vi är väldigt olika när det gäller humor.

4 Sep 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*Suck* Det är inte att han är överviktig som är roligt, men det har du inte förstått? Usch vad jag hatar troll och glädjedödare som dig. Jag skulle iallafall inte reagera som honom och skrika sådär när man är i klart underläge.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ni har nog inte samma humor som mig, men gillar ni att skratta åt feta ungar så ärehär perfekt:

Senast ändrad:

5 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

Asså seriöst, vafan är detta för tjafs ni håller på med?

Baraför ni är emot filmen så behöver ni inte börja protestera emot den..

Skriv bara att ni inte tycker den är rolig på nått sett, end of line.

Killen var inte fet som en kossa, han har bara 4-5kg mer än vad normalvikt är..

Därför så är det ingen sjukdom, utan hur mycket han väger..

Jag tycker filmen var skit kul när han skrattar..

Det finns ju andra där dom kan skjuta killar smalare än en penna men

då träffar dom ju honom inte äns..

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

waste of time.

7 Sep 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jag tyckte den va rolig xD

10 Sep 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt.

Det här är ett humorforum, inget debattforum, inget whineforum.

Här ska man kommentera trådarna hurvida man tycker att innehållet var bra, man ska inte hålla på och whina en j*vla massa som alla lamers här, och man ska inte behöva ha några diskussioner, det här ska vara ett roligt forum och inget j*vla debattforum.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in