Teletubbies och disneydags.
Teletubbies och disneydags.
↗ till inläggetPå tal om konstiga program så kom jag ihåg att jag brukade vilja se mat program typ tina eller vad hon nu heter om jag inte fick se det så började jag grina :PJag kollade på keno. :huh:
Kunde sitta timmar i streck och kolla. "Nicklas nitton, etta, nia."
men for fuck sake!!! BRUM! TRASSDOCKORNA! ÄLSKA!!!
Var det ingen som gillade emil elr pippi ? >_<
↗ till inläggetVar det ingen som gillade emil elr pippi ? >_<
Jo klart! Hade massa vhs med dem som man såg om och om igen! Pippi på rymmen älskade jag :P
Det blev la till och titta på Bingolotto och Keno hos mormor och morfar, annars var de bollibompa och bamse som regerade på TV-rutan.
↗ till inläggetNej! Jag gillade inte emils pappa :(↗ till inläggetVar det ingen som gillade emil elr pippi ? >_<
Jo klart! Hade massa vhs med dem som man såg om och om igen! Pippi på rymmen älskade jag :P
Jag brukade kolla på Pål plutt. x)
Teletubbies, Byggare Bob, Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter, Digimon och Pokémon.
Kalle anka
Typ..eh..Vet inte riktigt. Det va' väl det vanliga. Bollehbompa och dem där andra....
nalle puh!!!!! :lol:
↗ till inläggetJag också, men jag var lite äldre då. :)Gick upp åtta varje lördag, stod ut med Nicke & Nilla och blev sen hyperaktiv när TV4-tjejen sa kolla hur det går för Ash och hans vänner, nu blir det Pokémon
Var mer 7-9 då. Pokémon är lite nostalgi för mig faktiskt. XD
Bananer i pyjamas kanske :P och Bröderna Fluff xD
↗ till inläggetDen där björnen, minns ej vad han heter... ;)
Björne ägde. Riktig flummare.
Teletubbies, Byggare Bob, Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter, Pokémon och Björne var väl mina favoriter. :D
Teletubbies
Jag tyckte om Pingu och Anki och pytte.
Jag tycker om dem fortfarande men det går ju aldrig på teve.
Men jag brukar inte titta på teve så mycket.
Liksom bra program som gick på bolimbompa.
Jag hatade typ Byggare bob telletubbies och sånt där dataanimerat.
Jag tyckte ingenting, eftersom televisionen hjärntvättar barn till att tro att nalle puh finns på riktigt.
Som tur är vart jag aldrig särskilt hjärntvättad av dessa förbannade j*vla disney filmer.
F*n ta media.
Hmm, vid den åldern runt 94-95 så var det Darkwing Duck, James Bond Jr, Luftens Hjältar, Nalle Puh och diverse disney program och disney filmer, med andra ord Disney!
Kan säga att jag aldrig sett ett Bolibompa i mitt liv ^^
Bolibomba, Nicke & Nilla/Mojje. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in