Ansökte nu :)
Halo 3 Klan?
↗ till inläggetsamma här =)Ansökte nu :)
Bra men var är alla som ville vara med?
Joinat
Uppdaterad info
-------------
Gamertag: Rezex is Rippin
Rank: Colonel grad 1
Gamescore: 2075
Halo 3 Gamescore: 1000/1000
-------------
↗ till inläggetFick du din katana utan hjälp? För mig tog det typ 2-3 veckor bara för tripple kill med svärdet. Kom inte på vad det heter.Uppdaterad info
-------------
Gamertag: Rezex is Rippin
Rank: Colonel grad 2
Gamescore: 2075
Halo 3 Gamescore: 1000/1000
-------------
Klarade alla achivements själv fick bara hjälp med legendary campaign :)
↗ till inläggetNice! Jag klarade det själv fast i co-op. Jag hade 2 st kontroller så jag joinade med den andra också. :DKlarade alla achivements själv fick bara hjälp med legendary campaign :)
haha det är smidigt det tänkte jag inte på :)
Hallå hallå x) vår data gick sönder min nu har vi fått en ny =)=)=) Vad heter clanen?
Vart joinar man hur joinar man? :P
Gamertag "Emaxe"
Har fått tillbaka mitt xbox nu så nu kan jag spela
Gå in på någons profil som är med i klanen. Och tryck på groups eller någon sånt och välj Perfection där.
Härligt att några mer joinar clanen. Men snälla kolla forumet. ;)
↗ till inläggetVilket forum ? oO har jag missat något.Härligt att några mer joinar clanen. Men snälla kolla forumet. ;)
↗ till inläggetHärligt! Invita andra svenskar till klanen om ni vill. :PJag har joinat
jag vill va med! jag har inte live på den här gt:n än, men skaffar snart.
Fisherman96
Lieutenant grade 2
total exp 166
highest skill 16
Achievements 53/79
jag har mic
Är den här clanen typ nerlagd? Skulle vara jävligt kul annars.
Om den inte är det så här är lite info:
GT: Jackydaman
Grade: Lieutenant Grade 3
Achievment: 1030 G 42/79
Highest skill: 13
Total EXP: 231
Jag har mic.
Öööh, menar ni en seriös 'Klan' Verkar inte så, men jag letar efter skillade spelare som är ute efter att vinna. Jag behöver members till ett MLG 4vs4 team... öö a.. Adda Bergliot så kör vi lite=)
↗ till inläggetÖööh, menar ni en seriös 'Klan' Verkar inte så, men jag letar efter skillade spelare som är ute efter att vinna. Jag behöver members till ett MLG 4vs4 team... öö a.. Adda Bergliot så kör vi lite=)
Till reach ?