Letar efter en klan till Halo 3 ska vara mest svenskar och dom ska ha mic.
Halo 3 Klan?
Ja kan va med :D men vad ska vi göra då typ?
Jag kan också vara med. Skulle vara roligt att snacka med en svensk för jag är inte så jäkla bra på engelska ;:
jag är oxå med (när jag får mina live saker nästa vecka), hoppas ni e bra bara för jag suger (har inte kört halo 3 mer än ca 2-3 timmar) men ägde på 2 :an (2 mot 8 och vi 2 vann med 100-37) så får la träna lite:D
↗ till inläggetMen ni har ju 4 ggr så stor chans att möta en fiende ^^jag är oxå med (när jag får mina live saker nästa vecka), hoppas ni e bra bara för jag suger (har inte kört halo 3 mer än ca 2-3 timmar) men ägde på 2 :an (2 mot 8 och vi 2 vann med 100-37) så får la träna lite:D
↗ till inlägget???? de kom typ alltid 3 och 3 eller fler↗ till inläggetMen ni har ju 4 ggr så stor chans att möta en fiende ^^jag är oxå med (när jag får mina live saker nästa vecka), hoppas ni e bra bara för jag suger (har inte kört halo 3 mer än ca 2-3 timmar) men ägde på 2 :an (2 mot 8 och vi 2 vann med 100-37) så får la träna lite:D
Har inte startat en klan och jag vill inte vara ledare :P
↗ till inläggetJag kan starta en men vill inte vara ledare jag heller. Vad ska den heta?Har inte startat en klan och jag vill inte vara ledare :P
↗ till inläggetInte en anning oO↗ till inläggetJag kan starta en men vill inte vara ledare jag heller. Vad ska den heta?Har inte startat en klan och jag vill inte vara ledare :P
↗ till inläggetInte en anning oO↗ till inläggetHar inte startat en klan och jag vill inte vara ledare :P
Jag kan starta en men vill inte vara ledare jag heller. Vad ska den heta?
Den kan heta H.H.C "Halo headshot clan" :D Nae bara skämta men vet inte heller ska vi typ ha speciella symboler på vårat emblem?
Kom igen, ngt förslag plx. Vi kan rösta sen ;) Tex Swedish Spartans eller något :P
↗ till inläggetJa namnet spelar inte så stor roll,Kom igen, ngt förslag plx. Vi kan rösta sen ;) Tex Swedish Spartans eller något :P
Typ lägg era förslag så röstar vi sedan.
MItt förslag e: swedish halo guys. :rolleyes:
Ll :P
Adda Min gamertag: emaxe
Angående symbolerna... Jag tycker vi ska ha det men vi behöver bara ha det vid speciella tillfällen.
Och jag kan nog vara ledaren :kung: . Jag är nog den största Halo nörden :D
Killing For Cash? KFC
↗ till inläggetKilling For Cash? KFC
Mmm... KFC *dreglar*
ja vill oxå va me :D
Gamertag: myran11
Tänkte bara kolla vad alla är för ngt i halo?
Jag är en Brigadier Grad 2.
Commander grad 1.. orkar inte köra så mycket rankat just nu :P
Jag vill vara med, när jag får min xbox tbx från reparationen. <_<
Jag e bah Major grade 2 men kommer snart att bli commander grade 2 e somrezex pallar nte köra rankat.
-----------------------------------------|
Gamertag: emaxe |
Achivment: 1000/1000 |
Major grade 2 |
Next promotion: 600exp or 35 highest skill |
Highest skill achived: 31 |
Toltal exp: 540 |
---------------------------------------- |
Tipps till clan namn: killingmanjaro (4) (for) fun. K 4 f eller K F F (och då menar jag INTE kalmar fotbolls förbund..
Killing (for) (4) respect K F R eller K 4 R