Hejsan, tänkte starta en server på antingen dust2 only eller surf rpg.
Så vi behöver:
Host = Jag kan men det laggar >.<
Det är igentligen det ända vi behöver, men jag kommer kunna fixxa allting förutom host :P, allt precis allt annat ^^
Hejsan, tänkte starta en server på antingen dust2 only eller surf rpg.
Så vi behöver:
Det är igentligen det ända vi behöver, men jag kommer kunna fixxa allting förutom host :P, allt precis allt annat ^^
ja kan hosta men pingen ligger runt= 30 - 45 men inget lagg
Jag kan hosta till dust2 server.
Ok rapto för refflan1994 skulle köra med 1.6 >.<
Hostning vad är det ?
Jag har för mig att man betalar sever då eller?
↗ till inläggetMan kan hyra/köpa servern av en host.Hostning vad är det ?
Jag har för mig att man betalar sever då eller?
Eller så har man en server på sin dator i 24/7 typ.
Typ om du gör en egen server, och har den uppe för en klan då hostar du den typ. Där är vad jag har hört om hosting.
Lite info:
Host betyder "värd", alltså om man hostar lägger man upp ett spel/webb sida/etc på exempelvis Internet så är man host.
Client är ni som spelar på servern, men man är oxå Client när man surfar på websidor.
↗ till inläggetHejsan, tänkte starta en server på antingen dust2 only eller surf rpg.
Så vi behöver:
Du behöver ingen Admin?
Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_<
↗ till inlägget24 timmar sju dagar i veckan!Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_<
↗ till inläggetJag vet -.-' men jag har sagt att han ska ha det, och han säger ok. Men gör det ej ändå :P↗ till inlägget24 timmar sju dagar i veckan!Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_<
Du vet mkt väl varför.... sluta tjata! Jag har på servern just nu .... har det hela natten och framåt..... om jag fixar det så kommer det bli 24/7
↗ till inläggetja men ha det så hela tiden ;)Du vet mkt väl varför.... sluta tjata! Jag har på servern just nu .... har det hela natten och framåt..... om jag fixar det så kommer det bli 24/7
Jag har en server och det e min och det e en clan och den hostar jag och det e typ 10 i ping
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in