💬
Logga in
Fuska.se

Börja Med Wow Igen?

29 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Börjar du lira private server må du bli fast, fast du kommer vilja sluta spela eftert MAX en månad för att du blir uttråkad plus är det gratis

man blir inte smal bara för att man inte äter ett skit. Man kan ändå bli fet. Om man inte äter bra måltider. så gör kroppen upp fett så att man kan överleva. och förövrigt, börja inte spela wow -.-

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

man blir inte smal bara för att man inte äter ett skit. Man kan ändå bli fet. Om man inte äter bra måltider. så gör kroppen upp fett så att man kan överleva. och förövrigt, börja inte spela wow -.-

'Börja inte spela WoW'

Har du någon bra motivering till det?

15 Sep 2008

varför ens börja? varför ens spela nått spel kan man ju lika gärna säga. Dessutom verkar det som om man fastnar i det när man spelar det. Man spelar helt enkelt för mycket eller så.. Och spelet ser inte roligt ut heller.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

varför ens börja? varför ens spela nått spel kan man ju lika gärna säga. Dessutom verkar det som om man fastnar i det när man spelar det. Man spelar helt enkelt för mycket eller så.. Och spelet ser inte roligt ut heller.

Ser inte roligt ut, är det roligaste/mest spelade spelet i världen
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Spela roll om det ser roligt ut. Det är roligt enligt mig.

Nivå 4 · Lärling

WoW är roligt, iaf om man vinner BG hela tiden, j*vla alliance till att suga...

Nivå 1 · Novis

Hoppas att Wotlk blir succé, annars kommer jag nog sluta med WoW forever.

17 Sep 2008
Nivå 2 · Novis

De som säger att alla som är beroende av wow blir feta, jag säger bara stfu.

Jag spelar minst 3 timmar om dagen, ganska mycket mer på helgerna, och vet ni vad? Jag hinner ändå spela med distriktslaget i fotboll. Och hur många av profsspelarna från Nihilum är överviktiga? Från ett event för nåt år sedan var det bara en utav dem.

Senast ändrad:

18 Sep 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag undrar, vad är bäst? Spela WoW på tiden över och ha kul eller sitta och titta på tråkiga program på TV bara för att få tiden att gå?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in