kollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo
Nitendo 64 ? Vad Är Det ?
Gammal konsol (från ungefär 1997). Första Nintendo-konsolen som hade 3D.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Nintendo_64.jpg
EDIT: Typiskt, hann inte.
Ganska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång.
Den bästa konsollen någonsin.
Som sagt, den bästa konsollen någonsin.
Men anledningen till att du inte hittade något om den är för att du stavade fel, den heter "Nintendo 64" inte "Nintedo 64"
njaa bästa konsollen någonsin är väll att ta i xD
↗ till inläggetfaktiskt inte,njaa bästa konsollen någonsin är väll att ta i xD
dom bästa spelen finns på N64.
Banjo-Kazooie/Tooie
Zelda
Super Mario 64
*mera som jag inte kommer på*
ah de beror ju på vad man tycker om för spel också :P sj tkr jag mer om spel som halo och sånt
↗ till inläggeten 9 årig pojke klarar nog inte detGanska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång.
↗ till inläggetDå borde han inte kunna skriva här heller då. Dessutom kan han ju få hjälp av sina föräldrar.↗ till inläggeten 9 årig pojke klarar nog inte detGanska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång.
↗ till inläggetDå borde han inte kunna skriva här heller då. Dessutom kan han ju få hjälp av sina föräldrar.
Jo jag har sätt 8-åringar på fuska
↗ till inläggetkollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo
Nitendo 64? Du har stavat fel. Och varför blev ditt inlägg blev anmält? Det heter Nintendo 64. Jag har haft en sånn och har haft spelen Super Mario 64 och Mario Kart 64 (kanske Lylat Wars).
↗ till inläggetjag anmälde för att tråden kan låsas, den har besvarats...↗ till inläggetkollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo
Nitendo 64? Du har stavat fel. Och varför blev ditt inlägg blev anmält? Det heter Nintendo 64. Jag har haft en sånn och har haft spelen Super Mario 64 och Mario Kart 64 (kanske Lylat Wars).
↗ till inläggetjag anmälde för att tråden kan låsas, den har besvarats...↗ till inläggetkollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo
Sant, men försök inte kommentera om att det var du som anmälde och/varför du anmälde den.
Det leder bara till massor med off-topic inlägg.
Låst.