💬
Logga in
Fuska.se

Rock Band

11 svar · startad

Är Rock band roligt!

:gitarr: :student: :kung: :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

Eftersom det där inte var en fråga, vet jag

inte riktigt vad jag ska svara. Men visst, det

är roligt.

Nivå 0 · Nykomling

Ja jag har det och jag tycker att trumma är roligast!

Nivå 0 · Nykomling

är väll kul men om du ska köpa det kan jag rekomendera dig att vänta nån månad elelr 2 tills guitar hero wordls tour kommer ut. Verkar bätre.

Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D

Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..

Guitar hero har bättre grafik..

30 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Rockband är riktigt skojigt tkr jag :) men om du ska vänta på nåt annat spel i samma genre så vänta på rockband 2, där är trummorna bättre också :D

1 Oct 2008

Visst, det är roligt, jag tänkte köpa det men jag ändrade mig när jag såg att det skulle komma Guitar Hero World Tour så jag bokade World Tour i stället :)

2 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D

Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..

Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P

6 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Är det en fråga?

Jag köpte spelet igår och bjöd hem några polare det var awesome.... ^_^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P

Like it fucking matters. >.<

10 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Det är ganska roligt!

11 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker inte grafiken är så viktigt i rockband- guitarhero spelen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in