Är Rock band roligt!
:gitarr: :student: :kung: :medieval:
Är Rock band roligt!
:gitarr: :student: :kung: :medieval:
Eftersom det där inte var en fråga, vet jag
inte riktigt vad jag ska svara. Men visst, det
är roligt.
Ja jag har det och jag tycker att trumma är roligast!
är väll kul men om du ska köpa det kan jag rekomendera dig att vänta nån månad elelr 2 tills guitar hero wordls tour kommer ut. Verkar bätre.
Trumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D
Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..
Guitar hero har bättre grafik..
Rockband är riktigt skojigt tkr jag :) men om du ska vänta på nåt annat spel i samma genre så vänta på rockband 2, där är trummorna bättre också :D
Visst, det är roligt, jag tänkte köpa det men jag ändrade mig när jag såg att det skulle komma Guitar Hero World Tour så jag bokade World Tour i stället :)
↗ till inläggetTrumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D
Aja, gittaren är okej, dock så kan man lika gärna spela guitar hero då isåfall..
Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P
Är det en fråga?
Jag köpte spelet igår och bjöd hem några polare det var awesome.... ^_^
↗ till inlägget↗ till inläggetTrumma suger, jag som spelar riktiga trummor så rekommenderar jag verkligen inte det där, man kan bara nudda på dom ju, dom borde vara mer verkliga. ;D
Jag tycker då att Rockband har bättre grafik :P
Like it fucking matters. >.<
Det är ganska roligt!
jag tycker inte grafiken är så viktigt i rockband- guitarhero spelen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in