💬
Logga in
Fuska.se

Warhammer Online

60 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Som rubriken och ämnesbeskrivningen lyder, vad tycker ni om Warhammer Online hittills? Själv så tyckte jag att det är det bästa MMO't som släppts sen WoW. Ganska ironiskt dock att WAR var det enda MMO't som jag aldrig var hypad över.

1 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare

Skitbra! Tycker iallafall att det är mycket bättre än WoW. Bara det att jag stöter på lite för många buggar i WAR men det fixar dom väl snart, det är ju nytt. :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Skitbra! Tycker iallafall att det är mycket bättre än WoW. Bara det att jag stöter på lite för många buggar i WAR men det fixar dom väl snart, det är ju nytt. :D

Hm, enda buggen jag har märkt är att ranged mobs skjuter en från melee range ibland.

2 Oct 2008
↗ till inlägget

Har fått exakt samma upplevelse ^_^ WAR är grejjer de
12 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker det är så jäkla tomt på vår server, man hittar ju aldrig någon för att köra Public Quests :-(

↗ till inlägget

Jag tycker det är så jäkla tomt på vår server, man hittar ju aldrig någon för att köra Public Quests :-(

Kör på Karak Azgal, fullproppat med svenskar
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Undvik Low - Low servrar. Jag kör på Med - Med och det finns typ alltid folk för PQ's.

16 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare

vilken server kör ni på? själv kör jag destruction på karag dron

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Destruction på Burlok.

17 Oct 2008
Nivå 1 · Novis

Destruction på Karak izor

21 Oct 2008
Nivå 1 · Novis

jag skall köpa detta spel någon gång efter jul hoppas nån kan hjälpa mig :D ( eller innan jul) måste ba betala vänta tills november då jag har betalt av en skuld till pappa ( genom månads peng) sedan ska ja spara i hop till spelet. antar att man måste ha 650 där någon stans för att köpa de :P

Nivå 7 · Fuskare

köpte mitt för 349:- det var extra pris då men nu kostar det ca 449:- och du får ju en månad gratis så du behöver inte betala det.

9 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

tyckte inte alls om warhammer :/ borde ha köpt WoW ist,no offence or anything.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #14
↗ till inlägget

tyckte inte alls om warhammer :/ borde ha köpt WoW ist,no offence or anything.

WAR är exakt som WoW i början, så tror inte att du kommer gilla det bättre. :P

Nivå 5 · Fuskare

7/10

Just nu, men levlar segt och är 50% från mount.

Nivå 2 · Novis

vet nån hur man får det mera laggfritt för en som har en skit dator som får ett cp pip ljud när man spelar? gillar spelet men de laggar varje minut,skulle vara mycke roligare att spela utan lagg.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

vet nån hur man får det mera laggfritt för en som har en skit dator som får ett cp pip ljud när man spelar? gillar spelet men de laggar varje minut,skulle vara mycke roligare att spela utan lagg.

Kan vi få veta vad du har för kort etc?

Får du som ett brusljud ur högtalarna?

Nivå 2 · Novis

vadå kort? (sorry kan inget om datorer) de kommer lixom från själva datorn,brukar komma när ja spelar spel o hör på musik..väldigt störande,därför ja inte kan spela dom flesta spelen.men nåt kort heter iaf NVIDIA GeForce 8600m GS,de e allt ja vet.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

vadå kort? (sorry kan inget om datorer) de kommer lixom från själva datorn,brukar komma när ja spelar spel o hör på musik..väldigt störande,därför ja inte kan spela dom flesta spelen.men nåt kort heter iaf NVIDIA GeForce 8600m GS,de e allt ja vet.

Tror du kan spela på lägsta relativt lagfritt iaf.

10 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare

om ni laddar ner den här gratis tidningen så kan ni få något gratis WAR item (vet inte vad det är eftersom jag inte spelar WAR men har själv en sån här som väntar på att bli aktiverad om jag nu någonsin börjar.)

http://www.gamerzines.com/PDF/MMOZine_8.pdf

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in