behöver hjälp med att ändra p16 till p12.
Hjälp Med Ålder
Se till att ange din riktiga ålder, annars kan det bli en varning
Kan man?
Var i reglerna står det?
ok
har inte ändrats :angry:
Tryck på ditt namn där det står "Inloggad som doozer (logga ut)"
Sen där det står född: så skriver du in det så ändras åldern till det.
↗ till inläggetkanske står nånting om felaktiga uppgifter nånstanns men jag vet att admin eller någon har sagt det för flera år senKan man?
Var i reglerna står det?
↗ till inläggetSe till att ange din riktiga ålder, annars kan det bli en varning
§ 9
http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules
Soad_token
men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````
Dels för att det bryter mot svensk lag.
Läs mer på :
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19620700.HTM
Brottsbalken 14 kap. Om förfalskningsbrott
Och dels för trevnadens skull.
Fast man bryter inte mot lagen om man ljuger om att man är tex 19 fast man är typ 13?
Låtsas du vara någon annan än den du verkligen är begår du ett brott.
lol du då skulle jag vara bannad från hela internet.
men ok
↗ till inläggetmen oj då=) nej min ålder är faktisk 16 men det kanske finns sidor där jag är ca45 med kanske :D vem vet. <_<Och här har vi smare sven som högt och tydligt berättar om sina regelbrott.
↗ till inläggetmen vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````
Oseriös?
Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren.
& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...
↗ till inläggetSå sant så.↗ till inläggetmen vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````
Oseriös?
& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...
Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt.
Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna.
↗ till inläggetSå sant så.↗ till inläggetmen vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````
Oseriös?
Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt.
men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är!
↗ till inlägget↗ till inläggetmen vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````
Oseriös?
Så sant så.
men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är!
suck, släpp de här grabben. om jag hade P0 vid mitt namn är de uppenbart att jag har de där för skojs skull, någon som är nyfödd kan knappast vara inne på ett forum. besides, med din logik så är det väl olagligt att inte visa sin ålder alls, eller?
Det du också kan göra är att du går till "övrigt" och där hittar du "inställningar", och där söker du upp "byt ålder". Och så kan du byta ålder till vilken du vill.
Hoppas detta hjälpte dig.
//HardRock.