💬
Logga in
Fuska.se

Hittar Inte Ett Gammalt Spel.

23 svar · startad

Jag spelade förut nått kundvagns spel i 3D där man typ skulle plocka upp varor så fort som möjligt, Men jag kommer inte ihåg vad det heter (eftersom det var mer än 5 år sen)... Så vet nån vilket spel det är?

Inte helt säkert men tror att det heter nått med "maniac" eller "mania"

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Kommer du ihåg vart du spelade det? typ på miniclip? är det Mcdonalds spel? Och man fick det som reklam för 5 år sen? Och så var man i ett varuhus och skulle plocka produkter? En polare såg ditt ämne och sa att han hade spelat samma. Men han visste själv inte namnet. Nu ska vi se, Provat alla googla?

25 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling Moderator

Om det var det som kom i reklam med McDonald's så hette spelet "Mall Maniacs".

Nivå 16 · Legendfuskare

Ja det är Mall Maniacs :D riktigt kul spel, har kvar min skiva till det.

Ja det var Mall Maniacs, Tack :D

Fast hittar inte det, Hittar bara massa barbie skit.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

Det är nog svårt att få tag på, om du bor i GBG kan du få låna min skiva.

Nivå 7 · Fuskare

tihi....

http://www.fuska.se/spel/pc/mall_maniacs_fusk-s3669.html

Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt.

Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se).

Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tihi....

Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt.

Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se).

Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det...

skulle man inte byta glödlampor??? har för mig de...
Nivå 6 · Fuskare

finns intresset så kan jag leta reda på min mall maniacs skiva och rippa in det. PM isf.

Nivå 6 · Fuskare

Ska testas direkt. Hur gammalt är spelet?

Från 2001-2002 tror jag.

26 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tihi....

Kommer inte ihåg exakt vad man gjorde. Men visst kan det vart så... Har du spelat det?
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tihi....

Kommer inte ihåg exakt vad man gjorde. Men visst kan det vart så... Har du spelat det?

Min låsasstorebror fick det i 5:an:P
Nivå 6 · Fuskare

Omg, kan någon lägga ut det? Vill bara testa typ. Kommer ju inte direkt köpa det .

Du kan inte direkt köpa det heller då det kom med happy meal eller nått i McDonalds XD

27 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare

Big Mac faktiskt!

Ser om jag kommer ihåg det imorrn så fixar jag det...

29 Oct 2008

Ok, bra... För jag hittade inte min egen skiva :(

Nivå 3 · Lärling

Jag har Mall Maniacs. xD Vann det i nån skit tävling när jag var liten. xD

↗ till inlägget

Jag har Mall Maniacs. xD Vann det i nån skit tävling när jag var liten. xD

Kan du rippa och ladda upp...

(Antar att detta är lagligt då det inte finns till försäljning)

30 Oct 2008

GUD! Jag kommer också ihåg det spelet, minns att jag tyckte det var roligt som f*n ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in