Om du är Horde så skulle jag kunna rekommendera dig att gå till The Barrens och hugga copper vein.
Om du är Horde så skulle jag kunna rekommendera dig att gå till The Barrens och hugga copper vein.
Yay, Kalecgos gick ner igår.
BT idag, men blir väl att ta brutallus imorgon. =)
↗ till inläggetOm du är Horde så skulle jag kunna rekommendera dig att gå till The Barrens och hugga copper vein.
Fattar fortfarnade inte hur man ska "slå" på en sten... Eller ska man sätta mining pick som vapen och sen 'use' på stenen?
Ha en mining pick i backpack, skaffa skillen 'Mining' och leta upp en vein (alltså stenen där ore finns i) du har skill nog för att mina (copper alltså), som det finns massor av i Elwynn forest/durotar/alla andra startzoner, och nej, din pick måste ej vara som mainhand vapen
↗ till inläggetGz ffs :DTredje bossen i MH nere. Första gången guilden var där och vi tog första, andra och tredje utan wipes. :>
↗ till inläggetTackar ^^↗ till inläggetGz ffs :DTredje bossen i MH nere. Första gången guilden var där och vi tog första, andra och tredje utan wipes. :>
Downa guildfirst Rage Winterchill sen Andra bossen, dock ville vi inte försöka tredje för nån skulle gå OOM, så vi stack maggy och downa på tredje försökte, fick maggy head på 99 roll, dock förlora jag 20 slots bag med en 97 roll mot 98
BT clearat idag, fick T6 shoulders och chesten från Mother.
Sweet. =)
Sweet med chest & shoulders på 1 run! :D
↗ till inläggetvilken server??Licali
Level 66 nu.
Vad mainar man, rogue eller mage?
Tanaris kl. 0300 till 0430 helt tomt vid undead stället, farmade ~38 Necrotic Rune samt fick jag Cloth Leather Mail Mail Plate legs, ska skaffa 10 till runes idag så jag får Gloves sen försöka få chest :)
↗ till inlägget↗ till inläggetvilken server??Licali
Level 66 nu.
Vad mainar man, rogue eller mage?
Stormscale
Vad är det för gladiator gear? (Den ser även ut som hunters t6 :P)
Älska den mounten! Synd att man inte kan få den längre :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in