Man är inte mesig bara föratt man väger under 70 kilo. Jag väger 58 kilo, men jag är inte det minsta mesig för det!!
Marcus: Otroligt störande, obehagligt stort ordförråd, men vi är bra kompisar ändå.
Philip: Knasig, han är inte jobbig eller så på nåt sätt, utan han är en plugghäst, rolig, grym på att berätta grejer med grym och väldigt rolig inlevelse.
Coffe: Sitter mest och lyssnar på musik i ett hörn med svart hår och mycket kläder på sig och flabbar ibland. Men när han väl öppnar käften så är han oerhört rolig.
Albert: Pratar skitmycket, verkar vara oerhört smart (IQ), hånar ofta danska och skåningar, grym på olika dialekter, ganska mesig dock, men det är inget krav alls föratt få vara min kompis.
Michael "Goggy": Gryymt störande, skryter skitmycket, ljuger hela tiden, kan vara oerhört tyken. Men när man är på gott humör och han med, brukar vi kunna ha skojj ihop.
Adam: Ska börja 9an i höst, väger drygt 40 kilo, väldigt kort, totalt lost ungefär hela tiden, minne som en guldfisk, men kan vara oerhört lätt att umgås med.
Det är några, orkar inte mer nu.