💬
Logga in
Fuska.se

Ska Jag Köpa Far Cry 2?

17 svar · startad

Trådstartare #1

Tycker ni att jag ska köpa far cry 2?

är de värt pengarna?

är det coola explosioner?

är det bra grafik?

är det bra över huvud taget?

eller ska jag köpa nått annat spel typ Mirrors edge eller left 4 dead osv.

Tack på förhand

Läste om FarCry 2 att det kommer bli grym grafik och ett stort spel. Men vapenstriderna skulle tydligen bli lite enformiga efter ett tag. Känns nästan bättre om du skulle satsa på Left 4 Dead istället. Det verkar otroligt grymt och jag ska nog själv köpa det till PC.

14 Nov 2008

Transportsträckorna mellan uppdragen är frustrerande jobbiga.

15 Nov 2008
↗ till inlägget

Tycker ni att jag ska köpa far cry 2?

är de värt pengarna?

är det coola explosioner?

är det bra grafik?

är det bra över huvud taget?

Tack på förhand

1. Ja, om du gillar genrén.

2. Enligt mig, ja.

3. De är ok. Mycket bättre på dator med DX10 dock.

4. Inte särskilt bra på xbox 360 tyvärr. Men på dator är den extremt bra.

5. Ja.

6. Köp inte Mirror's Edge.

Mirror's Edge e typ cp... (som sett på reklamer) så är det nån som bara springer runt så ser man händerna och fötterna...

↗ till inlägget

Mirror's Edge e typ cp... (som sett på reklamer) så är det nån som bara springer runt så ser man händerna och fötterna...

Japp, man bara springer från tak till tak, och gör olika uppdrag, t.ex som att hämta saker etc.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Japp, man bara springer från tak till tak, och gör olika uppdrag, t.ex som att hämta saker etc.

det låter väldigt kul!

(not!)

Trådstartare #8

är far cry 2 långt?

om det inte är det kan ni ge tips på nått nytt spel som är långt

16 Nov 2008

Frågade polarn här om dan och han tyckte att det var sjukt tråkigt spel. Men läste på några kommentarer igår och några tyckte det var roligt å några tråkigt.

17 Nov 2008

Grafiken är inte så bra som man tror i FC2...

Mirror's Edge knäcker ju!

Man ska nog bara skaffa Mirror's Edge om man gillar PK

18 Nov 2008
↗ till inlägget

Frågade polarn här om dan och han tyckte att det var sjukt tråkigt spel. Men läste på några kommentarer igår och några tyckte det var roligt å några tråkigt.

Det enda enformiga som jag kan tänka mig är att åka från en destination till en annan då man måste ständigt ta sig förbi vaktposter.

Jag tror Far Cry 2 är ett bra val, men det grundar jag endast på av vad jag sett av spelet.

WARNING!!!!!

FarCry 2 har sämsta "xbox live" läget så när du klarat singelplayer läget så kommer det ligga och samla damm bara. Men om du söker efter ett spel och inte har live så är detta ett riktigt bra val. Grafiken är BÄST!! (inte lika bra på 360) , explosionerna: WOW!!! allt e grymt. Har testat det hos en kompis fast efter en vecka hade han varvat det ( OBS!! Han e nörd så han varvar spel fort) men visst var det bland de bästa han spelat, och jag med!! :D

men om du har live ska du skaffa cod 5. har ALDRIG!!! spelat något bättre, gillade du cod 4 då kommer du ÄLSKA cod5!!!!! cod 5 e typ som cod 4 fast roligare, det e inte något misslyckande som cod 3 utan det e värt att köpa!!! till alla er andra också!!!!!! *(srry om jag gick lite oftopic nu i slutet :P )

Senast ändrad:

När man är på väg till olika uppdrag är det lätt att bli sur när det kommer några bilar med stationära kulsprutor och börjar skjuta på dig...samma med lite outposts här och där. Det kan oftast undvikas med lite bussturer hit och dit :) Men i slutet av uppdrag får man sån skön känsla. Iallafall om man knappt förlorat liv. Sen kan man göra alla uppdrag på olika sätt. Spring in med en kulspruta, stå med snipern långt ifrån, smyga in med kniv...ja vilket sätt du vill.

Tycker att mirrors edge demot var typ helt okej. Ni som inte har far cry 2 ni ska inte säga något. Jag har det och det är

dåligt, enformigt bra grafik och det enda man stöter på är fiender hela afrika hatar dig. Inte en enda person man inte ska skjuta, precis som crysis. OCH STORYN DET VÄRSTA. Varför gör han det här igenkligen? han kunde lika gärna vart i USA

och ha det roligt, istället för att åka till afrika och döda folk. Det kunde vara lite som cod då man är tvingad till strid.

5/10

+ Bra grafik

+ Bra vapen

- Enformigt

- Blir tråkigt i längden.

- Storyn

19 Nov 2008
↗ till inlägget

Tycker att mirrors edge demot var typ helt okej. Ni som inte har far cry 2 ni ska inte säga något. Jag har det och det är

dåligt, enformigt bra grafik och det enda man stöter på är fiender hela afrika hatar dig. Inte en enda person man inte ska skjuta, precis som crysis. OCH STORYN DET VÄRSTA. Varför gör han det här igenkligen? han kunde lika gärna vart i USA

och ha det roligt, istället för att åka till afrika och döda folk. Det kunde vara lite som cod då man är tvingad till strid.

5/10

+ Bra grafik

+ Bra vapen

- Enformigt

- Blir tråkigt i längden.

- Storyn

Det är innebördes krig i Afrika och man skickades dit för att döda 'The Jackal'.

21 Nov 2008
Trådstartare #18

JAg har köpt de nu!

Väldigt, väldigt bra spel tycker i alla fall jag ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in