💬
Logga in
Fuska.se

Spel Mus

27 svar · startad

Trådstartare #1

ska köpa ny mus och vill veta vilken mus som den bästa spel musen :huh:

Moderator

Det finns ingen mus som är bäst. Alla tycker olika.

Jag tycker att Logitech G9 är en extremt bra dator mus.

Razer Deathadder

IntelliMouse Explorer 3.0 eller Razer Deathadder.

steelseries laser.

Intellimouse är ju inte skön.

Don't judge the Logitech G9 on the look. Judge it with the hand.

Jag har den inte själv, men min kusse har. Jag tyckte den SÅG väldigt osjön (bra svenska) ut, men när jag testade den. OJ, OJ, den passar bättre i handen än vad man tror.

Någon Razer mus. Alla är härliga.

Jag använder Intellimouse 3.0 och måste säga att för mig är den allra bäst. Har provat många möss efter att min första 3.0a gick sönder och eftersom jag inte köper begagnade saker till min dator så blev det om att prova sig fram till en bra mus men blev aldrig riktigt nöjd så jag blev överlycklig när MS började tillverka 3.0an igen :) Blev om att beställa hem den fort :D

Mx518, köp den, billig och bäst imo

Tycker vanliga standardmusar med kula är skönast. Tror jag är den enda i världen som tycker det.

↗ till inlägget

Tycker vanliga standardmusar med kula är skönast. Tror jag är den enda i världen som tycker det.

Aaaah, känn dig utmobbad. Muahahahhaa

Glömde säga att jag har Logitech MX 518

har mx518 men tycker att G5 (nya varianten) är skönare

Edit: Men 518 är fortfarande väldigt bra

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Håller med dig lite iallafall, men scroll-hjulen på äldre möss brukar låta högt och är liksom inte lika sköna. Annars är det ingen skillnad från mus till mus imo

Finns många sköna gaming-möss. Många av mina kompisar har Razer Diamondback 3G och måste säga att den är grymt skön. Tror det blir en sån till julen för mig B)

IntelliMouse och MX518 är även de grymma möss. Det bästa är att du åker till en stor elektronikaffär som har mössen uppe så du får känna på dig vilken som är bäst.

19 Nov 2008
Trådstartare #16

vad säljer dom razer musar?

↗ till inlägget

vad säljer dom razer musar?

komplett.se, webhallen.com eller när du har hittat den musen du vill ha så kan du ju kolla på prisjakten vart den är billigast att köpa ifån.
Trådstartare #18

vet ni nån butik som ligger nära jönköping som har razer möss uppe

Counter-strike musen. Om du spelar CS!

Åk till mediamarkt om du vill känna på möss(hehe, dålig humor idag) o kameror o mobiler o allting,

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in