Tja, undrar om nån kan tipsa om nåt bra tangent bord (trådlöst) helst med mus fö runt 300-500
Bra Tangentbord?
DiRtY
Nivå 7 · Fuskare
ihabba123
Ryssfemma
Nivå 8 · Veteranfuskare
Saitek Eclipse tangentbordet är grymt skönt och trycka på, och tangenterna blir aldrig tröga på något sätt trots att jag användt mitt i fyra år samt att jag skriver grymt fort.
DiRtY
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inläggethittade inga trådlösa, finns det?Saitek Eclipse tangentbordet är grymt skönt och trycka på, och tangenterna blir aldrig tröga på något sätt trots att jag användt mitt i fyra år samt att jag skriver grymt fort.
prophet
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inläggetNej, för att trådlöst är skit imo.↗ till inläggethittade inga trådlösa, finns det?Saitek Eclipse tangentbordet är grymt skönt och trycka på, och tangenterna blir aldrig tröga på något sätt trots att jag användt mitt i fyra år samt att jag skriver grymt fort.
gun_man
Nivå 1 · Novis
↗ till inläggetVad ska du med ett trådlöst tangetbord till? Ta ett vanligt istället.Tja, undrar om nån kan tipsa om nåt bra tangent bord (trådlöst) helst med mus fö runt 300-500
DiRtY
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inläggetorkar inte ligga i sängen med massa kablar och skit över golvet. men ska försöka få tag på ett billigt med USB.↗ till inläggetVad ska du med ett trådlöst tangetbord till? Ta ett vanligt istället.Tja, undrar om nån kan tipsa om nåt bra tangent bord (trådlöst) helst med mus fö runt 300-500
prophet
Nivå 8 · Veteranfuskare