- Nytt headset
- Böcker
- Kläder
- Pengar
- Nytt headset
- Böcker
- Kläder
- Pengar
Det jag önskar mig är en ny dator, ps3, xbox 360 premium, och en moppe, och diverse dator delar mus etc.
det jag kommer att få är en dator och ps3 eller xbox 360 sen ska jag få vara med och köpa möss och ett tangent bord och sånt för ynka 3000 (snyft). =) så ser min jul ut
↗ till inläggetDet jag önskar mig är en ny dator, ps3, xbox 360 premium, och en moppe, och diverse dator delar mus etc.
det jag kommer att få är en dator och ps3 eller xbox 360 sen ska jag få vara med och köpa möss och ett tangent bord och sånt för ynka 3000 (snyft). =) så ser min jul ut
Låter bra men dyrt!
Hmm, för mig blir det nog bara ett Logitech G15 tangentbord och några Steelseries hörlurar. Kanske även en mus, typ Razer Deathadder.
skoter, mobil och flytta.
Platt skärm, mobil, presentkort.
Moped :)
↗ till inläggetBättre än det är nu iaf.
Kläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit, Super Nintendo eller ett Sega Meda Drive.
• Lips , till xBox 360 alltså.
• Grå kofta med stora knappar
• KLäder
• KLäder
• KLÄDER
Typ något sånt ^_^
↗ till inläggetKläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit,
Svårt att få tag på? :P
hhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :)
Wiiware ftw, dock!
↗ till inläggetNja jag vet inte, försöker inte få tag på något för tillfället. Inget jag önskar mig heller men det är ju kul så..↗ till inläggetKläder... faktiskt. Men det skulle ju aldrig skada att få ett gammalt Nintendo 8-bit,
Svårt att få tag på? :P
↗ till inläggetSkulle aldrig ha sålt in mitt till Game för 5 år sedan eller varr det varhhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :)
↗ till inlägget↗ till inläggetSkulle aldrig ha sålt in mitt till Game för 5 år sedan eller varr det varhhah xD jag har nintendo 64 o super nintendo xD dom funkar fortfarande fast ja spelar på mitt wii :)
Jag har inte mitt N64 hemma, skulle dock vilja ha det!
Jag önskar mig; El gitarr, Mirrors Edge, Guitar hero 4, Blood sugar sex Magik (RHCP album) och en Wah wha pedal utifall att jag skull få en el gitarr =)
Guitar hero 4 (Om man kan spela med gh3 gitarren och UTAN j*vla trummor/mic osv)
Premunation på Archeaology & Illustrerad Vetenskap
Skrivbord.
Ändrat min lista...
1. Få tbx min tjej eller en ny.
2. Få tbx min tjej eller en ny.
3. Få tbx min tjej eller en ny.
4. Få tbx min tjej eller en ny.
5. Flytta.
:( :/
↗ till inläggetMan kan inte spela med GH3 gitarren, men dock kan man spela utan trummorna etc.Guitar hero 4 (Om man kan spela med gh3 gitarren och UTAN j*vla trummor/mic osv)
Premunation på Archeaology & Illustrerad Vetenskap
Skrivbord.
bortskämda skitungar... sry men jag tycker så om dom flesta här : P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in