💬
Logga in
Fuska.se

Slipknot!

80 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

äähh va f*n e det med er orka allt annat skit som typ eminem -.-

SLIPKNOT ät bäst :D

30 Nov 2008
Nivå 3 · Lärling

nej och alla som lyssnar på dom tror dom är så coola

4 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

nej och alla som lyssnar på dom tror dom är så coola

Wtf? Jag är så j*vla trött på folk som säger typ: "Det enda skälet till att folk lyssnar på Slipknot är för att dem har masker".

Jag skiter fullständigt i ifall de har masker eller inte, jag lyssnar på dem för att jag gillar deras musik.

5 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

Jag lyssar på Slipknot på grund att jag gillar deras sound... Visste inte att dom hade masker förren efter typ ett halv år efter jag hade lyssnat på dem...

Nivå 2 · Novis

Tycker det är ett gäng bögar

"Slipknot är metal som Kizz och Maiden!!"

Nej det är inte metal som Iron Maiden det är Nu-metal som är till för fjortisar så dom kan känna sig lite "hårda", man blir ju hårdockare då... Och sen kan jag säga att dom inte är skickliga alls, dom kan inte ens skrika satt det låter bra för f*n

↗ till inlägget

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar.

Precis... vem f*n tror att det är death metal...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker dom är dåliga, inte min stil.

6 Dec 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

MursCruento : Hur f*n vet du om dom är bögar eller inte?

OnT:Jag gillar dom :) Fast inte mitt favoritband.

↗ till inlägget

SLIPKNOT=100% SKRIK,dom kan ju knappt sjunga för f*n.Duality är den enda bra.

VAdå 100% skrik? Lysnna på Wait And Bleed.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

MursCruento : Hur f*n vet du om dom är bögar eller inte?

OnT:Jag gillar dom :) Fast inte mitt favoritband.

↗ till inlägget

SLIPKNOT=100% SKRIK,dom kan ju knappt sjunga för f*n.Duality är den enda bra.

VAdå 100% skrik? Lysnna på Wait And Bleed.

Jag har inte sagt att jag vet att dom är det, jag sa att jag tycker att dom är det. Bara att lyssna så hör man
19 Dec 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag tycker dom är rätt så bra

Nivå 5 · Fuskare

Det värsta är ju att massa säger att det är för mycket skrik. Men det är ju knappt det.

Deras nya album är väldigt bra. :D

17 Apr 2009

Slipknot skriker inte mycket so STFUP allihopa. In Flames skriker MYCKET. Bara för att dem höjer rösten i t.e.x. Spit It Out så skriker dem inte :angry:

Förresten har dem maskerna för att bandmedlemmarna tycker att Slipknot är deras livsstil that's it!

18 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare

Nödvändigt att bumpa denna tråden...

Ja rätt så gammal men ändå...

26 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

töntigt, låter jävligt tyskland 2004, betraktas som ett hårdare band än vad dom är, men samtidigt ganska coolt. har snott en hel del ideer och tyvärr blivit missuppfattade, har också fått en skitäcklig publik vilket är lite störigt. nu håller dom nog på o dö, sista albumet var som ett skämt.

27 Apr 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sista albumet är inte så dåligt. gillar det starkt! jag har börjat lyssna på slipknot och dom är grymt bra :)

↗ till inlägget

Tycker det är ett gäng bögar

"Slipknot är metal som Kizz och Maiden!!"

Nej det är inte metal som Iron Maiden det är Nu-metal som är till för fjortisar så dom kan känna sig lite "hårda", man blir ju hårdockare då... Och sen kan jag säga att dom inte är skickliga alls, dom kan inte ens skrika satt det låter bra för f*n

↗ till inlägget

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar.

Precis... vem f*n tror att det är death metal...

va f*n snackar du om? LoL jag har hört massor säga att dom är ett gäng talanglösa puckon... det är helt fel -.- om dom nu är så dåliga vrf är dom så stora då? och det är inte bara skrik... asså åh innnan du börjar snacka kan du väll lyssna och sätta dig in i hur han sjunger. för du vet ju verkligen inget om dom verkar det som.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

va f*n snackar du om? LoL jag har hört massor säga att dom är ett gäng talanglösa puckon... det är helt fel -.- om dom nu är så dåliga vrf är dom så stora då? och det är inte bara skrik... asså åh innnan du börjar snacka kan du väll lyssna och sätta dig in i hur han sjunger. för du vet ju verkligen inget om dom verkar det som.

De är stora pga. att folk (med det menar jag självklart 11-13 åringar in general) tycker det är tufft och spännande att ett band består av hela 9! medlemmar, varav alla har masker.

Musiken i sig är ju inget vidare.

Nivå 8 · Veteranfuskare

jo musiken är bra. bara man tar sig tid att lyssna. och det finns ungar som springer runt i förstora Hood tröjor med Guns N' Roses taggen på och med en sne keps på huvudet aka mainstream...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

slipknot är väll också mainstream?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jo musiken är bra. bara man tar sig tid att lyssna. och det finns ungar som springer runt i förstora Hood tröjor med Guns N' Roses taggen på och med en sne keps på huvudet aka mainstream...

Hmm. Själv tycker jag att Slipknot är rätt kassa på sina instrument, Corey Taylor är ett undantag som faktist har en schysst röst. Texterna når mig inte alls och deras image som ett band med masker är ju knappast nyskapande. Meeen det är ju bara min åsikt, för miljoner människor med smak för tveksam mainstream kan väl inte ha fel, eller?
Nivå 8 · Veteranfuskare

gitarristen i slipknot är inte dålig. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in