↗ till inläggetPoison?↗ till inläggetVisualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
Det finns inga "hackers" på fuska.se/forum.
jag har hört att VB inte är så svårt, en kille i skolan som är 13 år håller på med det
poison är avstängd
↗ till inläggetPoison?↗ till inläggetVisualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
jag har hört att VB inte är så svårt, en kille i skolan som är 13 år håller på med det
poison är avstängd
kul och det funkar
↗ till inläggetoch det vet du?↗ till inläggetVet du ens vad en hacker är?Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
OnT:Kul tips!
↗ till inläggetoch det vet du?↗ till inläggetVisualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
Vet du ens vad en hacker är?
jag vet <3
↗ till inlägget↗ till inläggetVisualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
och det vet du?
jag vet <3
Tack för tipset! Det funkade!
↗ till inlägget↗ till inläggetVisualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det?
och det vet du?
jag vet <3
Tack för tipset! Det funkade!
Vilket tips?
och det vet du?
Ja, jag vet vad en hacker är. Du kankse inte vet att min förra användarnamn var Datageniet.
Bara för att en nioårig pojke säger att han är ett "Datageni" gör inte honom till ett datorproffs.
Poison?
poison är avstängd
Han har väll fler användare.
Poison?
poison är avstängd
Tror inte det, finns ingen på fuska.se som är som poison.
Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?
↗ till inläggethaha.Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?
http://data.fuskbugg.se/skalman01/pinging.jpg
↗ till inläggetHahahaha XD↗ till inläggetEn hackare hackar sidor eller datorer.Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?
↗ till inläggetHahahaha XD↗ till inläggetVad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?
En hackare hackar sidor eller datorer.
QFT...
Poison?
poison är avstängd
Tror inte det, finns ingen på fuska.se som är som poison.
är ganska säker på att han har fler användare, särskilt som han tog över folk acc under sommarn, men jag tror inte han är så aktiv nu för tiden, men han kanske gör ett nytt svep mot p96:orna till sommarn.
↗ till inläggethur gör man det? :huh:Annars är det bara att göra en .bat fil.
Använd C# finns gratis test version hos microsoft kolla på youtube efter hjällp eller fråga mig. Om kådningen.
Eller så kan jag göra programmet åt dig. :) för lite fuska mynt
Jag pingade min router nyss, jag hackade den då eller?
↗ till inläggetNej, du kollade om den var aktiv, fick du response eller? :P :)Jag pingade min router nyss, jag hackade den då eller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in