Så, jag failar hårt, jag har en flicka från min språkklass på msn, jag har pratat med henne lite, det blir alltid tyst å jag vill ha denhär flickan, någon som har lite tips?
Failar Hårt
Man brukar inte chatta över msn då. ;)
Fråga henne i skolan om ni ska vara efter skolan. Mitt enda råd är att göra det mesta irl istället över msn.
Typ fråga henne om hon kan hjälpa dig med... En matteuppgift?
↗ till inläggetNotera att jag går i samma språkklass som henne inte samma klass å när man bara har 2 lektioner i vecka med na å hon jämt sitter med sina kompisar på språklektionen så är jag körd med irl saken, antar jag.Man brukar inte chatta över msn då. ;)
Fråga henne i skolan om ni ska vara efter skolan. Mitt enda råd är att göra det mesta irl istället över msn.
↗ till inläggetÄr du säker på att hon ens gillar dig? Du vet att även hon måste vara intresserad i dig.↗ till inläggetNotera att jag går i samma språkklass som henne inte samma klass å när man bara har 2 lektioner i vecka med na å hon jämt sitter med sina kompisar på språklektionen så är jag körd med irl saken, antar jag.Man brukar inte chatta över msn då. ;)
Bli vän med hennes vänner?
↗ till inläggetWordBli vän med hennes vänner?
Kan ju typ sitta i en riktning och titta på henne med jämna mellanrum så hon märker att du gillar henne(är inte direkt en lovedoctor men om du vill så är det ju värt ett försök) ''/
Tja.... om ni går i samma språkklass kan du ju bara fråga henne efter lektion om ni kan ta ett snack ;)(ej det lättaste)
:( :( :( :( sorry)
Bli vän med hennes vänner - Det betyder inte att du behöver kämpa dig upp som #1 vän, utan bara så att du kan hälsa på dem och snacka lite- Detta borde ge dig några pluspoäng hos tjejen iaf.
Jag ska inte ge det här tipset att "säg hur du känner för henne,funkar alltid" för det vet jag att ingen här på fuska.se har gjort, utan gör som dom säger. Speciellt den med kolla på henne är en småsak som fungerar, försök få ögonkontakt;)
försök bli vän med henne och hennes kompisar elr snacka med henne på rasterna :D funkade för mej iallafal :)
lycka till ;)
Det du kan göra är att efter skolan söker du upp henne, och sedan frågar du om hon vill gå ut med stan med dig, och om hon svarar "ja" så måste du vara seriös, inte omogen, för det vill inte tjejer ha från killar.
Och sedan efter några gånger ni har träffats efter skolan. Så kommer du gå långt, och sedan kanske ni blir tillsammans. Kanske ett brudpar också? Vem vet!
↗ till inläggetHaha, ja eller hur?:PDet du kan göra är att efter skolan söker du upp henne, och sedan frågar du om hon vill gå ut med stan med dig, och om hon svarar "ja" så måste du vara seriös, inte omogen, för det vill inte tjejer ha från killar.
Och sedan efter några gånger ni har träffats efter skolan. Så kommer du gå långt, och sedan kanske ni blir tillsammans. Kanske ett brudpar också? Vem vet!
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, ja eller hur?:PDet du kan göra är att efter skolan söker du upp henne, och sedan frågar du om hon vill gå ut med stan med dig, och om hon svarar "ja" så måste du vara seriös, inte omogen, för det vill inte tjejer ha från killar.
Jo, det kanske de blir. Vem vet? Det har hänt många av mina föräldrars kollegor. Att deras kollegor gifter sig med en kvinna som de känt väldigt länge.
//Megadeth
om du e så blyg så du inte vågar börja med att säga hej så kan du typ "råka" gå på henne så hon tappar typ alla böcker osso kan du hjälpa henne osso börjar ni snacka lite smått. Sen om ni hamnar i samma grupp i ett grupparbete, helst två o två så vafasen... ta chansen då!! :D
↗ till inläggetJag tror att någon här har sett lite för mycket på amerikanska ungdoms filmer :]om du e så blyg så du inte vågar börja med att säga hej så kan du typ "råka" gå på henne så hon tappar typ alla böcker osso kan du hjälpa henne osso börjar ni snacka lite smått. Sen om ni hamnar i samma grupp i ett grupparbete, helst två o två så vafasen... ta chansen då!! :D
Men ifall ni nu hamnar i samma grupp i ett grupparbete, då är det bara att satsa!