gillar du simpsons? här kan ni prata om allt som handlar om simpsons:P
Gillar Simpsons?
Ja det är klart. Maggie FTW!
såklart man gillar simpsons
mm vet man är ju lite kókó om man inte gillar simpsons!
Simpsons <3 Fast jag gillar Family Guy också :D
nice:D
Alltså, var du tvungen att göra 2 topics om ''Gillar du Simpsons''?!?!? Herregud..
Ja simpsons äger
South park är bättre ;)
njaa simpsons är bättre än south park med det är också bra:P
Nja ibland kan det vara kul att se på.
↗ till inläggetmm
Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).
Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.
↗ till inläggetFinns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o↗ till inläggetmm
Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).
Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.
↗ till inläggetFinns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o↗ till inläggetmm
Inte en aning, någon som vet?
jag gillar det jätte mycket. har en del avsnitt på vhs inspelad.
jag gillar simpson men jag tycker att dom avsnitten som barts lisa eller homer åker framåt i tiden är bäst
Förr var Simpsons i princip mitt liv. Nu är det dock mycket svagare. Jag har en hel hylla med bara Simpsons-saker, men numera kollar jag aldrig på det. Kanske dags att sälja allt jag köpt.
↗ till inlägget↗ till inläggetmm
Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o
Inte en aning, någon som vet?
Mjo det finns, men de är uppdelade, jag har en och det är 4:a avsnitt på den.
Simpsons är okej, Family Guy är dock bättre!
↗ till inlägget↗ till inläggetmm
du menar treehouse of horror?? (eller va de nu heter :P )
OnTop: Simpsons e kuul!! :D Fast familyguy e också typ lika bra. Det e skoj när homer gör saker osso e han så dum i huvet så han fattar typ ingenting fast de e också skoj när peter griffin gör de samma :lol: :P