såra någon? av vad jag förstår försöker han nästan tvinga henne att bli ihop med honom? du sa ju att hon gjorde slut?
Ska Sova Över
↗ till inläggetJa det gjorde hon, och där tog hon väl mod till sig antar jag. Men den ända hon sårar genom att "inte såra någon" är ju mig och det begriper hon inte. Han ska sluta "utnyttja" henne eller vad man ska säga, han vill bara ha någon att hångla med. VAd kan jag göra för att få stopp på det?såra någon? av vad jag förstår försöker han nästan tvinga henne att bli ihop med honom? du sa ju att hon gjorde slut?
Fråga du på henne och hon verkar vara helt sjuk i huvet.
↗ till inlägget↗ till inläggetGlöm inte kondomen bara!
LSMIC
Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh:
OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes:
Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne.
I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap.
w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm?
håller med caru, pussar båda ni henne? låter ju.....normalt
Han är den som är modigast av oss, men jag vill att han ska sluta försöka bli ihop med henne igen.
Du kan inte styra det han gör, och det tar bara onödig kraft om du försöker göra det. Var dig själv och låt det gå som det gör istället. Du kan inte styra hennes känslor heller.
Hon verkar inte ha några känslor, verkar det som.
↗ till inläggetKlart hon har, hon kan vara både glad, sur, rädd, KÄR, precis som du, hon vågar bara inte säga ifrån. Men jag och han ska säga till henne att hon måste bättra sig, hon kommer ju bli utnyttjad när hon blir större om det ska fortsätta såhär?Hon verkar inte ha några känslor, verkar det som.
Hahahahahahaha. Nej.
Nej, du ska inte vara någon slags låtsasförälder till någon - det slutar allt annat än väl.
↗ till inläggetFörlåt mig för att jag är kär?Hahahahahahaha. Nej.
Nej, du ska inte vara någon slags låtsasförälder till någon - det slutar allt annat än väl.
Ok, det kanske lät lite mobbat men ändå, hade inte i tyckt det var jobbigt?
Asså, om hon nu gillar er båda, men gillar honom LITE mer, är det bara jag som får intrycket att hon liksom skiter i vem hon får, hon tar första bästa? No offence mot dig qvirr.
↗ till inläggetJa men vi har ju snackat med henne och sen dess har hon skärpt sig.Asså, om hon nu gillar er båda, men gillar honom LITE mer, är det bara jag som får intrycket att hon liksom skiter i vem hon får, hon tar första bästa? No offence mot dig qvirr.
Nu är det även så att hon gillar mig(yes!), han har släppt henne nu.
Men p.g.a att hon inte bestämt sig har jag börjat gilla en annan (f*n?), så nu är JAG osäker på vem jag ska välja, ska dock inte göra som hon gjorde utan ska bestämma mig för en och sen liksom Go for it!.
Jag har inte läst exakt allt. Men när din "kompis" höll på med henne efter att hon hade gjort slut så tycker jag att du ska säga ifrån om du tycker om henne. Då skulle hon ju uppskatta att du stod upp för henne.
Och nu när du inte kan välja. Om du vet att den "nya tjejen" tycker om dig kan du sattsa på henne. Men om du inte vet något om hennes kännslor för dig så ska du ta hon du tyckte om innan om nu hon tycker om dig. Annars verkar det inte som att det inte är så seriöst(ta inte illa upp) eftersom du får känslor för en annan så snabbt.
På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
↗ till inlägget:student:På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
"Jo, men nu är det så att jag har börjat gilla en annan tjej, och vet inte vem jag ska välja"
Det var nog något av det dumaste jag läst. Man väljer inte mellan två flickor, man förälskar sig i en.
Ja, pussa henne lite mer då, om jag fattar det rätt är det ju det hon vill, och jag skulle då inte tacka nej?
vänta tills du hittar en tjej du värkligen blir kär i. Då kommer ett förhållande räcka längre ;)
↗ till inläggetGlöm inte kondomen bara!
↗ till inläggetSnälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n!På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.
Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.
↗ till inläggetHahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne?↗ till inläggetSnälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n!På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
↗ till inläggetdet kanske inte är sex han tänker på
han är en kille... vad tror du egentligen!?
↗ till inläggetDu är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.
Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.
↗ till inläggetNär jag var elva år gammal. Då det inte var så hård sex, som man kallar det. En väldigt lugnsam sex.
Eller jag vet inte hur jag ska säga det.
Member, blev det inte bra när du va 11? så du ber andra att inte gör om ditt misstag? vad fint.
Gör det om du vill. It's your own choice.