Kostar counter-strike? asså spelet kostar ju, men kostar det i månaden eller kostar det att göra ett acc?
Counter-strike
Så vitt jag vet så kostar det inte eftersom det inte finns något spel som heter cunterstrike.
Men Counter-Strike kostar ungefär 149 kronor och det kostar inte i månaden.
Och det kostar inte att göra ett acc?
Nej du laddar ner Steam gratis (ditt account) och sen kan du köpa spelet (Counter-strike:source kostar 100kr just nu)
Var kostar CSS 100 kr?
Steam, jag köpte mitt andra cs (så jag har det på 2 accs) för 9,99€ igår så.
CS 1.6 149kr eller mindre
CS source 299kr runt 300kr.
Kostar inget i månaden. man får en nyckel till steam som man använder för att göra ett account. Sen bara spela osv.
↗ till inläggetNej.CS 1.6 149kr eller mindre
CS source 299kr runt 300kr.
Kostar inget i månaden. man får en nyckel till steam som man använder för att göra ett account. Sen bara spela osv.
Men han kanske vill köpa det i affären och där kostar det ungefär 200 kronor.
Har för mig att det stod på steam att det var mycket rea fram tills den 1:e eller om det var 2:e januari.
Så man tjänar massor om man köper via steam/valve.
Jag har en fråga :D .. Man kan ju köpa Counter-Strike 1.6 med CZ också.. För 8.99 dollar. Men 70.44 i svenska kronor.
Frågan är: Kommer det direkt till accountet sen.. Eller måste jag hålla på att betala frakt o skit.. ?
Vill gärna ha ett svar så fort som möjligt :D Nu menar jag altså när man köper cs genom steam i spelshopen.
MVH : Andreas
Frakt över internet. Hahaha.
↗ till inläggetJag har en fråga :D .. Man kan ju köpa Counter-Strike 1.6 med CZ också.. För 8.99 dollar. Men 70.44 i svenska kronor.
Frågan är: Kommer det direkt till accountet sen.. Eller måste jag hålla på att betala frakt o skit.. ?
Vill gärna ha ett svar så fort som möjligt :D Nu menar jag altså när man köper cs genom steam i spelshopen.
MVH : Andreas
du får spelet via internet eller du få typ en aktiverings kod till spelet du köpt tror jag. dom skickar ingen skiva i fodral till dig via posten alltså ;)
Du trycker på purchase/buy eller nåt sånt, skriver in namn, adress och visa kod. Sen är det bara att ladda ner och installera spelet. Inga koder etc.
Köper hellre spel i affärerna.
jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.
↗ till inläggetKöper hellre spel i affärerna.
↗ till inläggetMen omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0.jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.
↗ till inlägget↗ till inläggetMen omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0.jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.
men va f*n, enklare att köpa i affären. Går fortare :P
nä du, de går fortare över steam! :) och dom tar inte mer en 60 - 80kr på cs :P
Kostar 149 kr i butik i Jönköping iaf.