💬
Logga in
Fuska.se

Counter-strike

20 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Kostar counter-strike? asså spelet kostar ju, men kostar det i månaden eller kostar det att göra ett acc?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Så vitt jag vet så kostar det inte eftersom det inte finns något spel som heter cunterstrike.

Men Counter-Strike kostar ungefär 149 kronor och det kostar inte i månaden.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Och det kostar inte att göra ett acc?

Nej du laddar ner Steam gratis (ditt account) och sen kan du köpa spelet (Counter-strike:source kostar 100kr just nu)

Nivå 5 · Fuskare

Var kostar CSS 100 kr?

Steam, jag köpte mitt andra cs (så jag har det på 2 accs) för 9,99€ igår så.

Nivå 5 · Fuskare

CS 1.6 149kr eller mindre

CS source 299kr runt 300kr.

Kostar inget i månaden. man får en nyckel till steam som man använder för att göra ett account. Sen bara spela osv.

↗ till inlägget

CS 1.6 149kr eller mindre

CS source 299kr runt 300kr.

Kostar inget i månaden. man får en nyckel till steam som man använder för att göra ett account. Sen bara spela osv.

Nej.

post-20552-1230402035_thumb.jpg

Nivå 5 · Fuskare

Men han kanske vill köpa det i affären och där kostar det ungefär 200 kronor.

28 Dec 2008
Nivå 4 · Lärling

Har för mig att det stod på steam att det var mycket rea fram tills den 1:e eller om det var 2:e januari.

Så man tjänar massor om man köper via steam/valve.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Jag har en fråga :D .. Man kan ju köpa Counter-Strike 1.6 med CZ också.. För 8.99 dollar. Men 70.44 i svenska kronor.

Frågan är: Kommer det direkt till accountet sen.. Eller måste jag hålla på att betala frakt o skit.. ?

Vill gärna ha ett svar så fort som möjligt :D Nu menar jag altså när man köper cs genom steam i spelshopen.

MVH : Andreas

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Frakt över internet. Hahaha.

↗ till inlägget

Jag har en fråga :D .. Man kan ju köpa Counter-Strike 1.6 med CZ också.. För 8.99 dollar. Men 70.44 i svenska kronor.

Frågan är: Kommer det direkt till accountet sen.. Eller måste jag hålla på att betala frakt o skit.. ?

Vill gärna ha ett svar så fort som möjligt :D Nu menar jag altså när man köper cs genom steam i spelshopen.

MVH : Andreas

du får spelet via internet eller du få typ en aktiverings kod till spelet du köpt tror jag. dom skickar ingen skiva i fodral till dig via posten alltså ;)

29 Dec 2008

Du trycker på purchase/buy eller nåt sånt, skriver in namn, adress och visa kod. Sen är det bara att ladda ner och installera spelet. Inga koder etc.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Köper hellre spel i affärerna.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.

↗ till inlägget

Köper hellre spel i affärerna.

↗ till inlägget
Men omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0.
30 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0.

men va f*n, enklare att köpa i affären. Går fortare :P

Nivå 3 · Lärling

nä du, de går fortare över steam! :) och dom tar inte mer en 60 - 80kr på cs :P

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Kostar 149 kr i butik i Jönköping iaf.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in