Magsjukan går ju nu. Har ni fått det ennu?
Själv har jag det nu, första gången för mig <.<
Magsjukan går ju nu. Har ni fått det ennu?
Själv har jag det nu, första gången för mig <.<
Aldrig haft i hela mitt liv :) Hoppas på att aldrig få det heller :P
Jag har inte fått det ännu.
Men min bror har just nu :o
Jag hade det 2 ggr förra året.
Hade det för länge sedan, säkert 5-6 år sen.
Då spydde jag COCA COLA! http://data.fuskbugg.se/skalman01/pride.gif
Hur vet du det? Smakade du på det eller?
↗ till inläggetHade det för länge sedan, säkert 5-6 år sen.
Då spydde jag COCA COLA! http://data.fuskbugg.se/skalman01/pride.gif
Det är ju bra, slipper du köpa Soda Stream :D
Lol, hade magsjuka när jag var liten några gånger :(
↗ till inläggetDet brukar ju smaka något när man spyr..Hur vet du det? Smakade du på det eller?
Har aldrig haft magsjukan någonsin
Hade det när jag var mycket liten (Har bara korta minnesbilder från hur jag sprang fram och tillbaka till toaletten).
Det var på nyår det xD
↗ till inläggetJag drack det och sen kom det upp tillbaka, samma goda smak. Cola kan man lite på.Hur vet du det? Smakade du på det eller?
Jag hadde det förra vintern. Men jag tror att jag håller på att får det, för spyan sitter i halsen då och då.
Men hjälper vitpeppar mot att bli smittad? För att jag måste käka det varje dag.
Har aldrig haft det! :medieval:
↗ till inläggetDet hjälper dig att ta bort skiten från magen (med skiten menar jag, bakterier etc.)Jag hadde det förra vintern. Men jag tror att jag håller på att får det, för spyan sitter i halsen då och då.
Men hjälper vitpeppar mot att bli smittad? För att jag måste käka det varje dag.
Härligt, det är ju denna slags tråd som fuska.se behöver. :_
Iaf så har jag haft magsjuka. Brukar nästan få det varje vinter, i år har jag klarat mig.
Men magsjuka är inte så irriterande för mig direkt, för att varje gång jag får magsjuka då spyr jag bara en endaste gång sen är det slut. Jag blir inte som de flesta att man spyr flera gånger varje timme, en gång sedan är jag på förfriskningsvägen. :)
När jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P
↗ till inläggetNär jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P
tack det känns väldit bra att veta det nu xD
OnT: hade det förra året, f så j*vla skön känsla efter att spy :D
haha. Hejhejhej, håller med lite. Man mår mycket bättre efter man har spytt.. Jag dricker 2 glas cola, spyr ut svart gojja, dricker 2 glas cola, spyr ut svart gojja.. Osv osv,,,
ps: Är helt j*vla väck atm, (feber) _:_
Drick massa vatten istället. Finns inget värre än att spy ut coca-cola, känns som en stor kletig klump när det kommer ut.
↗ till inläggetDrick massa vatten istället. Finns inget GODARE! än att spy ut coca-cola, känns som en stor kletig klump när det kommer ut.
Hade magsjuka senast för två år sedan. Minns att jag var uppe klockan 2.00 på morgonen, för att kräkas. Spyan smakade Oboy, och samma dag spydde jag 4 gånger till.
↗ till inläggetDe kan inte ha varit härligt :oHade magsjuka senast för två år sedan. Minns att jag var uppe klockan 2.00 på morgonen, för att kräkas. Spyan smakade Oboy, och samma dag spydde jag 4 gånger till.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in