💬
Logga in
Fuska.se

Låt Den Rätte Komma In

13 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Fattar inte slutet.. Vart är Oscar på väg?

Varför dödade eli inte andreas?

Hur kom eli in på badhuset?

Nivå 5 · Fuskare

Allt som krävs för att förstå filmen är ju lite medkänsla och förnuft lol. Använd huvudet :P

Se om filmen så förstår du nog :lol:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Nej, jag har sett filmen jättemånga gånger nu och fattar ändå inte.. det skulle inte ni heller gjort!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, jag har sett filmen jättemånga gånger nu och fattar ändå inte.. det skulle inte ni heller gjort!

Vad får dig å tro att vi inte sett filmen lol? xD
30 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad får dig å tro att vi inte sett filmen lol? xD

Det verkar som att ni inte heller vet eftersom ni inte svarar på min fråga

Vi vill inte spoila för nån annan?

Duvet, i filmen får ju han saltsyra i ansiktet, o hoppar ut från fönstret typ, o så, okej? Jag har den här hemma ._.

31 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vi vill inte spoila för nån annan?

Duvet, i filmen får ju han saltsyra i ansiktet, o hoppar ut från fönstret typ, o så, okej? Jag har den här hemma ._.

ANVÄND SPOILER ;O

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Men jag vill ändå veta.. man måste ju kunna ställa frågor till en film som man inte fattar :(

1 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare

Har du läst boken? Om inte, gör det. Förutom att du får svar på många frågor är den dessutom bättre än filmen (i sedvanlig ordning).

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Ja, jag har läst boken men jag fattade inte den så mkt heller.. särkilt inte i slutet om Oskar dog eller inte

2 Jan 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ja, jag har läst boken men jag fattade inte den så mkt heller.. särkilt inte i slutet om Oskar dog eller inte

Se filmen igen eller

http://justfuckinggoogleit.com/

3 Jan 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag förstod faktiskt inte heller mycket av slutet, har sett filmen och läst boken.

5 Jan 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Se filmen igen eller

http://justfuckinggoogleit.com/

Han har ju redan sett den flera gånger..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in