Fattar inte slutet.. Vart är Oscar på väg?
Varför dödade eli inte andreas?
Hur kom eli in på badhuset?
Fattar inte slutet.. Vart är Oscar på väg?
Varför dödade eli inte andreas?
Hur kom eli in på badhuset?
Allt som krävs för att förstå filmen är ju lite medkänsla och förnuft lol. Använd huvudet :P
Se om filmen så förstår du nog :lol:
Nej, jag har sett filmen jättemånga gånger nu och fattar ändå inte.. det skulle inte ni heller gjort!
↗ till inläggetVad får dig å tro att vi inte sett filmen lol? xDNej, jag har sett filmen jättemånga gånger nu och fattar ändå inte.. det skulle inte ni heller gjort!
↗ till inläggetDet verkar som att ni inte heller vet eftersom ni inte svarar på min fråga↗ till inläggetVad får dig å tro att vi inte sett filmen lol? xDNej, jag har sett filmen jättemånga gånger nu och fattar ändå inte.. det skulle inte ni heller gjort!
Vi vill inte spoila för nån annan?
Duvet, i filmen får ju han saltsyra i ansiktet, o hoppar ut från fönstret typ, o så, okej? Jag har den här hemma ._.
↗ till inläggetVi vill inte spoila för nån annan?
Duvet, i filmen får ju han saltsyra i ansiktet, o hoppar ut från fönstret typ, o så, okej? Jag har den här hemma ._.
ANVÄND SPOILER ;O
Men jag vill ändå veta.. man måste ju kunna ställa frågor till en film som man inte fattar :(
Har du läst boken? Om inte, gör det. Förutom att du får svar på många frågor är den dessutom bättre än filmen (i sedvanlig ordning).
Ja, jag har läst boken men jag fattade inte den så mkt heller.. särkilt inte i slutet om Oskar dog eller inte
↗ till inläggetSe filmen igen ellerJa, jag har läst boken men jag fattade inte den så mkt heller.. särkilt inte i slutet om Oskar dog eller inte
Jag förstod faktiskt inte heller mycket av slutet, har sett filmen och läst boken.
↗ till inläggetHan har ju redan sett den flera gånger..↗ till inläggetSe filmen igen ellerJa, jag har läst boken men jag fattade inte den så mkt heller.. särkilt inte i slutet om Oskar dog eller inte
http://justfuckinggoogleit.com/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in