Efter att ha haft en 360 och äger nu en PS3 så måste jag säga att jag tycker PS3 är bättre pga att kontrollern är skönare, blu-ray spelare för dom fina HD filmerna, Online läget är gratis, bättre menyer, spelen kommer bara bli bättre och bättre på PS3 för att speltillverkarna inte kunnat utnytja PS3ans potential fullt ut ännu (senast jag kollade iaf, rätta mig gärna om jag har fel). Men kommer ändå att handla en 360 snart igen av den enkla anledningen att kan man ha båda så varför inte :)
↗ till inlägget
↗ till inläggettyckre 360 är bätre än ps3 på alal sätt förutom 2 saker och det e att den låter för mkt och att ps3 har en blu ray spelare.
Vad denna alsmäktiga Blu ray spelare som alla PS3 fans pratar om?
OnT: Xbox 360, eftersom jag tycker dom har skönare kontroller, bättre spel (enligt mig.) och är billigare.
Jag är också trött på allt tjat om blu-ray, man ser ju knappt någon skillnad så vem bryr sig om den?
Och har man en tv som klarar av iaf 720p och jämför med en "vanlig" DVD film som är det vanligaste fortfarande så ser man absolut en skillnad mellan formaten.
↗ till inläggettyresö: 52GB om man ska vara petig. ;-)
Blue-ray kommer vara framtidens HD-Spelare. Dem har slutat med HD-Filmer och börjat med blue-ray filmer.
Spelen kommer bli snyggare och längre osv i PS3 för den har blue-ray. Exempel: final fantasy tar kanske 40GB så PS3 spelare har 52GB och behöver bara 1 skiva medans xbox 360 ägare behöver 4-5 skivor för DVD tar bara 9GB.
btw Vad förväntar man sig av ett 360-forum. ;)
För att vara petig så :) Blu-ray är HD film, men antar att du tänker på HD-DVD som man tex kan köpa som tillval till 360.