Hej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149?
Wow Kostar? 149 Eller 249?
↗ till inläggetHej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149?
Beror på affären.
Vet nån nån internet affär som säljer det för 149?
↗ till inläggetVet nån nån internet affär som säljer det för 149?
Elgiganten. Iallafall i Småland.
↗ till inläggetVem har sagt något om gamecard?
Gamecards finns bara i två månader, om du vill betala för en månad måste man använda kort
Så här skrev jag:
Hej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149?
Gamecard som man köper i affär låter dig spela 2 månader men du måste ha köpt spelet vanligt först.
Det kostar nästan alltid 249kr, såg det för 199kr i en nyöppnad affär i en månad bara
Jag har spelet. Men jag vill inte betala så mycket.
↗ till inläggetdå kan du betala via internet så blir det billigare, vet inte exakt hur mycketJag har spelet. Men jag vill inte betala så mycket.
blir ju bara 50kr nästan. Inte värt det. Eller kanske.
↗ till inläggetVarför är det inte värt det? Så j*vla massa jobbigare att betala extra för att behöva gå till affären/köpa kod online, gå in på wow-europe.com, knappa in koden och sen spela ist. för att bara trycka in några kreditkorts siffror och så är det klartblir ju bara 50kr nästan. Inte värt det. Eller kanske.
Jag tror nog det första World Of Warcraft kostar 149 :-.
Sedan kostar de senaste WoW omkring 300 kronor. Skulle gissa på 25 :-.
↗ till inläggetOch som vanligt så har Member inte läst igenom hela texten. Frågan handlade om gamecard och inte spelet.Jag tror nog det första World Of Warcraft kostar 149 :-.
Sedan kostar de senaste WoW omkring 300 kronor. Skulle gissa på 25 :-.
↗ till inläggetLOOL! World of warcraft e mycket billigare än ett gamecard