Vad betyder rippa? som man kan göra med dvd.er. och hur gör man?
Rippa?
Vad jag har hört så minskar man storleken och då får man sämre kvalité.
och hur gör man för att rippa dvd? det står bara på windows media player att man kan rippa cd
Nästa gång innan du gör en tråd ska du först söka på Google efter ett lämpligt svar, så slipper vi så mycket onödiga och tråkiga trådar.
Rippa är när man typ tar låtarna från en CD till datorn.
Eller att man kopierar ett spel från en skiva och lägger in den på datorn.
Det brukar oftast vara i Olagligt syfte, Typ att ladda upp det på TPB.
okej, men nu vet jag inte hur man gör för att ta bort ljudet på klippet för att sedan göra egna ljud.. har kollat på internet men hittar det inte
ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?
↗ till inläggetOkeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..!ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?
↗ till inlägget...Klipp ett klipp, Högerklicka, inaktivera ljudet på det i movie maker.↗ till inläggetOkeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..!ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?
Förstår du nu?
↗ till inlägget...Klipp ett klipp, Högerklicka, inaktivera ljudet på det i movie maker.↗ till inläggetööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?
Okeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..!
Förstår du nu?
jag förstår ingenting!
men jag tryckte på ljudnivåer och ställde in allt på ljud/musik. och det blev bra.
Men om det är bättre med det som du försöker förklara.. hur gör man.. man trycker ju på klipp ut men vad gör man sen??