Raderat.
Meddelande till mod: Ta bort tråden , tack.
Raderat.
Meddelande till mod: Ta bort tråden , tack.
Mogen är jag!
Jag är bra på trummor!
Jag är teknisk
Me jag har inte tillgång till trumset och jag skulle träna varje dag om jag kunde :(
↗ till inläggetMogen är jag!
Jag är bra på trummor!
Jag är teknisk
Me jag har inte tillgång till trumset och jag skulle träna varje dag om jag kunde :(
Gått på trummor eller?
↗ till inlägget*skrattar*.Allmänt är vi sjukt roliga och trevliga Grabbar som har roligt tillsammans.
Varför står det att du är 14 år om era åldrar ligger på 15-17?
↗ till inlägget↗ till inlägget*skrattar*.Allmänt är vi sjukt roliga och trevliga Grabbar som har roligt tillsammans.
Varför står det att du är 14 år om era åldrar ligger på 15-17?
Ja okej jag fyller 15 om 1½ månad? Big deal.
Intresserad eller?
det var nämligen det tråden vart till förr :P
nej jag spelar bara elgitarr :P
Asså jag skulle gärna gå med men jag har inga trummor och bor i Norrland...
Jag är bra på trummor
kan du visa en låt eller? lägg upp på youtube..
Vem är det som sjunger? Låter som en överkörd hyena.
ni har ju redan en som e as bra på trummor :o
↗ till inläggetni har ju redan en som e as bra på trummor :o
↗ till inläggetVår förra trummis blev nyligen petad p.g.a. Snackar erotiskt om bandets förhållanden, och inte tränat tiillräkligt.
Personen som sjunger verkar inte ens ha kommit i målbrottet än.
Nixx han har inte kommit i målbrotten än, men vi ska väll alla dit en dag.
"ass"bra vet itne ifall man kan säga, det mesta är ju " triggat ", satt dubbel pedalen klockrent i takt via dator.
↗ till inläggetDålig stil. Riktigt dålig stil."ass"bra vet itne ifall man kan säga, det mesta är ju " triggat ", satt dubbel pedalen klockrent i takt via dator.
↗ till inlägget↗ till inläggetDålig stil. Riktigt dålig stil."ass"bra vet itne ifall man kan säga, det mesta är ju " triggat ", satt dubbel pedalen klockrent i takt via dator.
Vadå dålig stil?
↗ till inlägget↗ till inlägget"ass"bra vet itne ifall man kan säga, det mesta är ju " triggat ", satt dubbel pedalen klockrent i takt via dator.
Dålig stil. Riktigt dålig stil.
Vadå dålig stil?
Ja, kan man inte spela så bra som behövs ska man inte göra det. Öva tills det sitter och ta inte hjälp av en dator. Det är helt helt dålig stil annars.
↗ till inläggetTycker att man kan göra det, så länge man ändå tränar på sidan om och till slut blir så bra att man kan spela allt man vill, och inte litar helt på datorn hela tiden.Ja, kan man inte spela så bra som behövs ska man inte göra det. Öva tills det sitter och ta inte hjälp av en dator. Det är helt helt dålig stil annars.
Jag menar, man kanske spelar ett instrument främst för att man vill skriva och skapa musik, och vill då inte vara begränsad av att man inte tränat så länge.
Men, då det är möjligt tycker jag ändå att man ska öva så man kan spela på den nivå man behöver, utan hjälp.
↗ till inlägget↗ till inläggetTycker att man kan göra det, så länge man ändå tränar på sidan om och till slut blir så bra att man kan spela allt man vill, och inte litar helt på datorn hela tiden.Ja, kan man inte spela så bra som behövs ska man inte göra det. Öva tills det sitter och ta inte hjälp av en dator. Det är helt helt dålig stil annars.
Jag menar, man kanske spelar ett instrument främst för att man vill skriva och skapa musik, och vill då inte vara begränsad av att man inte tränat så länge.
Men, då det är möjligt tycker jag ändå att man ska öva så man kan spela på den nivå man behöver, utan hjälp.
Man skapar inte musik genom datorn.
Riktig musik kommer från rykande gitarrer och frusna trummor.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in