Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D
(på gitarr, piano, trummor, vilket instrument som helst)
Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D
sweet home alabama på guitar hero
↗ till inläggetGör om din andra gitarrtråd till officiell gitarrtrådar istället, det blir mycket bättre. :)Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D
Hoppas jag. :unsure:
Clocks - Piano
↗ till inläggethan sa INSTRUMENT inte plastkontrollsweet home alabama på guitar hero
F( r )iend - In Flames på gitarr
↗ till inläggetKanske :)↗ till inläggetGör om din andra gitarrtråd till officiell gitarrtrådar istället, det blir mycket bättre. :)Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D
Hoppas jag. :unsure:
I alla fall så var det "I could have lied" för mig.
Takida - Curly Sue tror jag det var. Det var på gitarr. ;)
Hela
Tears dont fall - bullet for my valentine
och
Hand of blood - Bullet for my valentine
Benny hill theme ifall det räknas som en låt ^^,
flickan i havannna xD (jag spelar inte gitarr)
↗ till inläggetden brukar jag sjunga på musik lektionerna i skolan... :Pflickan i havannna xD (jag spelar inte gitarr)
Men jag har lärt mej låten som är på Exorcisten på piano :)
då måste du va skillad :o
From yesterday på gurka.
J/K
Men clocks på piano lite lätt, the scientist på trummor och piano xD
In flames - Jotun på gitarr.
Spelat gitarr nonstop sen klockan 10 idag. Måste gå och äta lunch :)
Conclusion of an age - Sylosis
har snart lärt mig Like light to the Flies - Trivium
In Flames - December Flower : )
har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen.
senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån.
ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.
White Stripes - Seven Nation Army.
Det är nog den lättaste låten som jag har lärt mig.
↗ till inläggetSvårt`?? det tar ju skitlång tid!!!!har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen.
senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån.
ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.
↗ till inläggetDet enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:har i veckan fortsatt planka one
Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.
↗ till inläggetdå är det instruktören som tänker åt dig ;p↗ till inläggetDet enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:har i veckan fortsatt planka one
Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in