Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta?
Finns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
En annan fråga: Mina Fraps-filmer blir alltid jävligt uppspeedade, d.v.s. dem sparas i ungefär 3x hastigheten än den jag spelade in dem i. Hur fixar jag detta?
Har själv inga problem med fraps
Men du kan ju prova WeGame, det är gratis.
Inte WeGame, då jag vill spela in filmer i spel som det inte stödjer. :<
↗ till inläggetFinns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
om du har xfire kan du spela in "spel filmer". dock är videoinspelaren i beta....
↗ till inläggetär inga problem med den ändå :)↗ till inläggetFinns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
om du har xfire kan du spela in "spel filmer". dock är videoinspelaren i beta....
Gamecam.
↗ till inläggetFinns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
Spelar du in på max 30 FPS och på halv upplösning?
Ska du spela in spel eller skärmen?
Camstudio är ett superbra program som spelar in ifrån skärmen(den kan även spela in synkroniserat ljud ifrån högtalarna och mikrofonen).
↗ till inläggetHel upplösning, men ja, max 30 FPS↗ till inläggetFinns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
Ska pröva X-fire skiten :>
vad heter du där ? :)
På X-fire? mindtwistah
:V
↗ till inläggetHel upplösning, men ja, max 30 FPS↗ till inläggetFinns det något bra skärminspelnings-program, förutom fraps?
Ska pröva X-fire skiten :>
Inte konstigt då, prova spela in på halv så ska du se skillnad.
Hypercam är bra man kan spela in med ljudet också. :)
camstudio finns som demo tror ja och det är bra!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in