Tja letar efter ett nytt wii spel.
Har: wii fit och maiokart.
Tja letar efter ett nytt wii spel.
Har: wii fit och maiokart.
Super mario galaxy är nice
Har du Wii Fit-brädan kan du nog använda den till Shaun White Snowboarding. Har dock bara kört det spelet till 360 så kan inte säga helt säkert om det är ett värt köp. Annars skulle jag rekommendera:
Kompis/Gäng-spel:
Super Smash Bros. Brawl
Mario Party 8
Naruto: Clash Of A Ninja Revolution
Singleplayer-spel:
Super Mario Galaxy
Metroid Prime 3
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Animal crossing är kul, annars rekommenderar jag oxå SSBB, det är Wiis bästa spel (om du har kompisar att spela med!)
Single player;
Okami
Guitar hero?
Multi:
Super Smash
a typ, dem :P
Super Smash bros Brawl :D
↗ till inläggethar även guitar hero aerosmith men det suger, har wt te mitt 360 och 2:an te ps2Single player;
Okami
Guitar hero?
Multi:
Super Smash
Jag tycker du ska köpa Super Mario Galaxy, det håller jag på och klarar just nu :) Är uppe i 64 *
Zelda: Twilight Princess
Boomblox :D
Super Smash Bros Brawl
Brawl.
↗ till inläggetTycker du om shooter spel? Handla in då Call of duty: world at war till Wii. Asbra kontroller och fantastisk online. Men du kanske har de till 360 istället. Då rekomenderar jag Medal of honor: heroes 2, dom bästa kontrollerna någonsin till ett fps. Annars kan jag väl säga som alla andra och rekomendera first party spelen, Som Super smash brothers brawl, Super mario galaxy och zelda: twilight princess, Och metroid prime 3.↗ till inläggethar även guitar hero aerosmith men det suger, har wt te mitt 360 och 2:an te ps2Single player;
Okami
Guitar hero?
Multi:
Super Smash
skate it e roligt men det ska va roligare med balace board har inte balace board men.. :P
//huggz
Du kan även skaffa Wario land: the Shake Dimension. urkul.
Brawl eller Zelda Twilight
Brawl eller Guitar Hero.
TP SMG och MetroidPrime 3
En kompis säger att Call of Duty: World at War är skitkul!
↗ till inläggethar aldrig fallit för nåt ww2 spel (förutom bf 1942) så vågar inte ta risken:D men kanske ska satsa på 4:an te 360.En kompis säger att Call of Duty: World at War är skitkul!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in