💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Typ Av Photoshop Använder Ni När Ni Gör Avtarer?

23 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Som Rubriken Lyder och Vart kan jag ladda ner den här typen av Phototshop??

§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat

Du får alltså inte prata om piratkopering eller nedladdningsprogram.

:meddum:

Jag använder Adobe Photoshop CS2 och du kan inte ladda ner trial av det på adobe.com då CS4 laddas ner istället.

Fast du kanske kan hitta det på några "andra sidor" gratis, dock kan jag ej säga hur eller vart här på fuska.se

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

På Adobe.com kan man köpa Adobe produkter så som Photoshop, Flash, Dreamweaver m.m

Där kan man dock också ladda ned trial-versioner som slutar fungera efter 30 dagar.

För att få behålla sitt program måste man ha en fungerande "Serial" som man automatiskt får när man köper en vara.

Nivå 16 · Legendfuskare

Flyttar till rätt forum.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Använder photoshop cs4 och photoshop 7.0.

Ps: Du kan köpa photoshop i en affär, el giganten typ. Cs3-4 kostar runt 11000kr eller nåt sånt, kommer inte ihåg.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

cs3

Jag använder CS4 för tillfället, jag får återgå till CS3.
Nivå 5 · Fuskare

Det senaste såklart :D

CS4

Nivå 7 · Fuskare

har cs2

Nivå 4 · Lärling

CS3.

Ska ta och installera CS4 nu.

15 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare

cs4 använder jag.

Nivå 3 · Lärling

cs2 använder jag.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat

Du får alltså inte prata om piratkopering eller nedladdningsprogram.

You fail.

Här kan du ladda ner en trial på Photoshop, när det har gått ut så får du köpa det.

Själv så använder jag CS3

18 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Menar du att jag har gratis trial sedan kan jag köpa den riktiga när min trial har gått ut? och raptomex det kostar inte 11000kr O_O

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Menar du att jag har gratis trial sedan kan jag köpa den riktiga när min trial har gått ut? och raptomex det kostar inte 11000kr O_O

Jo, vet inte riktigt vilken version, men det finns en som kostar runt 10k-11k kr.

Edit: http://www.datorbutiken.com/default.aspx?Product=9101154 10k, kostar den

24 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Ookeej jag använde MS Paint för min avatar ;:

25 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare

använder CS3

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är precis vad jag menar : >
Nivå 5 · Fuskare

använder CS3.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in