💬
Logga in
Fuska.se

Praoplats?

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej!

Ska praoa vecka 17-18 nu i April. Min syster tjatar om att jag ska praoa på ett dagis, men det är jag inte så jätte med på. Skulle helst vilja "arbeta" med något som har med spel och/eller skiva att göra. Går i 8:an och bor i Tyresö vilket ligger söder om själva Stockholm. Jag har redan frågat om praoplats på Gamestop/EbGames, men de sa nej då de hade för lite arbetsuppgifter. Har ni några tips?

Praoa på ditt föräldrars arbete?

Är mitt tips i alla fall. ;=

Nivå 0 · Nykomling

Har du kollat på ex. on off och sånna ställen?

Sök på någon skivaffär, eller kanske det är skoj å praoa på nån klubb, eller nån krog eller så. Jag funderar på att praoa på Krönleins(Läsktillverkare L01) eller på Bulls, å få rita serier till Hallandsposten! ;>

18 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Vill inte prao på något av mina föräldrars jobb, hur rlgt kan det vara att jobba på Skatteverket eller sätta upp larm?

OnOff oh ElGiganten ligger för långt bor för att kunna praoa på. Vill inte åka buss i nästan 1h för at komma dit. Till Siba tar det dock bara 20minuter, det kan vara något att tänka på.

Gillar inte musik så mycket. Lussnar lite då och då bara.

Ett internet cafe, vet en som praoade på ett sånt och han fick typ spela hela tiden :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Två av mina kompisar ska praoa på ett Playz, jag är inte så taggad på det.

OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg?

2 användare?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2 användare?

Nejdå, efter en fet uppdatering har man det dåvarande visningsnamnet som nuvarande inloggningsnamn. (Fattar ej systemet själv) Jag har t.ex. Master_Adi som inloggningsnamn, och PussyCat som visningsnamn.

Kolla i en mobilaffär. =P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2 användare?

Nejdå, efter en fet uppdatering har man det dåvarande visningsnamnet som nuvarande inloggningsnamn. (Fattar ej systemet själv) Jag har t.ex. Master_Adi som inloggningsnamn, och PussyCat som visningsnamn.

Kolla i en mobilaffär. =P

kolla inlägg #5, där har någon "Tyreso" skrivit.

tror han menar det.

Senast ändrad:

19 Jan 2009

Annan rank, och sånt på det med..

Praoa på närmsta Donken ;> Gratis mat ffs!

20 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

alltså, när det gäller första praon får man ta det som kommer till en om man inte är ute i MYCKET god tid, vilket du faktiskt inte riktigt är, så prova i stort sett allt du kan ;)

21 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Ta samma prao som dina polare, blir mycket roligare än att vara själv på nåt sunkit donken eller nåt.

23 Jan 2009

Har du bestämt dig än? Om jag skulle vara du och inte bestämt sig, då skulle jag ta tagit föräldrarna. Enklaste valet.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har du bestämt dig än? Om jag skulle vara du och inte bestämt sig, då skulle jag ta tagit föräldrarna. Enklaste valet.

Det ska vara något som man tycker är kul. Något som man kanske vill blir. Inte något som är enkelt, då kan du lika gärna ta en korvmoj.
24 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Har inte bestämt mig än. Ska försöka få iväg ett mail till Siba denna helg tror jag. Om jag inte hittar något för det väl bli att försöka övertala personalen på Gamestop eller praoa på pappas jobb...

28 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Var nere på Siba idag med en kompis. Vi fick ett nummer våran mentor skulle ringa bara för att kolla att det var från skolan. Så troligtvis har vi praoplats ordnad nu.

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska praoa på ett dagis nu vecka 8 , *sigh*

Undra vart member praoar? ^ Typ särskola eller kanske på posten?

Jag .. NOOOW! Vi får inte praoa för kommunen har bojkottat det efter olyckor som skett.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Vad för olyckor?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in