Jag trodde f*n aldrig att det här skulle hända.
Ett ord (eller tre): OMG.
Han är då den bästa jag har sett!
Det där var hyfsat sjukt!
OMG.
Herregud. Har han nånsin vart ute?
det som e häftigt med han, att han spelar med ingen hyperspeed. enklare med hyperspeed imo :o
f*n va nice :D
I could that anytime anywhere ;>
Eller inte alls, frågan är om man ska bli imponerad eller bara lägga handen på pannan.
↗ till inläggetI could that anytime anywhere ;>
Eller inte alls, frågan är om man ska bli imponerad eller bara lägga handen på pannan.
För lite socialt umgänge med kött och blod antar jag.. så det blir en /facepalm :_
↗ till inläggetSka man göra det så fort någon är överdrivet bra på något?I could that anytime anywhere ;>
↗ till inlägget↗ till inläggetSka man göra det så fort någon är överdrivet bra på något?I could that anytime anywhere ;>
Ja, när det gäller såna här saker..
↗ till inlägget↗ till inläggetI could that anytime anywhere ;>
Ska man göra det så fort någon är överdrivet bra på något?
För att...?
↗ till inlägget↗ till inläggetI could that anytime anywhere ;>
Ska man göra det så fort någon är överdrivet bra på något?
För att...?
Det är LITE no-life att klara det. Det är ofta ett tecken att man har för lite fritid o kompisar.
Han har precis re-re-re-(re)-fc ttfaf haha.. vilken kille!
Bara för att man är jävligt bra på ett spel betyder det inte att man inte har ett liv.
Fattar inte varför folk ska bli "arga" på ett proffs.
Jag är mycket bra på flera olika spel men jag har ändå ett rätt så bra socialt liv.
och ändå om man inte har ett liv utanför den där lilla skärmen, varför bryr ni er?
↗ till inläggetBara för att man är jävligt bra på ett spel betyder det inte att man inte har ett liv.
Fattar inte varför folk ska bli "arga" på ett proffs.
Jag är mycket bra på flera olika spel men jag har ändå ett rätt så bra socialt liv.
och ändå om man inte har ett liv utanför den där lilla skärmen, varför bryr ni er?
Vi är alla mycket bra på något spel..hallah?1
Han är inte den ända som är sådär bra... själv drog jag 98% på den där låten!!
↗ till inläggetSkryt lite till P12.. tror knappast du fixar 98% på tdwtgHan är inte den ända som är sådär bra... själv drog jag 98% på den där låten!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in