💬
Logga in
Fuska.se

Dåligt!

53 svar · startad

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Var noga med stavningen, ser jag fusk som har meningar som börjar med liten bokstav så nekas dem, till exempel:

"för att få bilen tryck X"

istället för

"För att få bilen tryck X."

Då godkänns dem inte.

9 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

Ja, enligt mig och dom är mycket bättre än fusken som finns nu.
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det ett sånt här klassiskt skämt fusk?^^ "Gå 50 varv runt ditt hus och flyg till cerillion staden och trck A A B B så möter du pika-snorlax." :lol:

Det finns väldigt många klassiska fusk här på sidan. Där man typ redan vet hur man ska göra, fast moderatorerna godkänner de ändå.

Har dock inte skickat in något fusk på Fuska.se. ^^'

Kommer typ göra det senare.

//Megadeth

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det ett sånt här klassiskt skämt fusk?^^ "Gå 50 varv runt ditt hus och flyg till cerillion staden och trck A A B B så möter du pika-snorlax." :lol:

japp, han stavade till och med fel på pokemonens namn i det där inlägget, ARCIUS, den heter arceus-,-
21 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #28

När jag startade detta ämne så var det inte meningen att klaga. Det var bara kritik, och alla behöver kritik för att bli bättre.

28 Nov 2008

Snälla sluta klaga alla. Det finns ett fåtal moderatorer på fuska.se, alla "jobbar" gratis för att sidan skall bli bättre och så gnäller alla "gör det här bättre, varför godkändes det här blblbla". Moderatorerna har ett liv. De sitter inte och kollar fusk som sänds in 24/7.

22 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #30

Det stämmer. Jag vet inte varför jag klagade från början. Det är bara att nöja sej :)

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Snälla sluta klaga alla. Det finns ett fåtal moderatorer på fuska.se, alla "jobbar" gratis för att sidan skall bli bättre och så gnäller alla "gör det här bättre, varför godkändes det här blblbla". Moderatorerna har ett liv. De sitter inte och kollar fusk som sänds in 24/7.

första riktigt vettiga kommentaren i denna tråd efter boffaroffes. denna tråd leder ingenstans längre.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #32

KAN EN MOD LÅSA DEN DÅ?

(suffer from caps-lock syndrome)

24 Jan 2009

tror inte det :( ingen bryr sig ju

28 Jan 2009
Nivå 7 · Fuskare

Eyh.

Forumet dör typ, det är knappt några som skriver osv?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Eyh.

Bara så du vet så sitter inte alla medlemmar här på fuska.se vid datorn hela tiden.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej!!

Det var inget fusk, det var ett tips och det var inte ens Pokemon

29 Jan 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eyh.

Bara så du vet så sitter inte alla medlemmar här på fuska.se vid datorn hela tiden.

Nej, det gjorde dom inte förut heller.

Men det var ändå roligare.

30 Jan 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eyh.

Jo, jag!

Okej, du och member, men 50 % av fuska.se strävar inte efter fuskarank och fuskamynt ..

Är det egenntligen så viktigt?

Att ha mest fuskamynt och högst fuskarank alltså?

Men detta forum kan väl dö ut. för mycket Off-Topic. Men det belv ganska populärt.

Tycker alla fusk är helt okej. Nogranna borde dom kanske inte vara. Men att dom läser igenom fusk innan dom godkänner låter ju lite mer logiskt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in