Haha lol. Jag är ovanpå zeppelinen, jag kom med org>uc zeppen och sedan hoppade jag till uc>hf zeppen :D Snacka om skills :P
Hur Ser Din Char Ut?
Snyggt.
Gick HC Hillsbrad och tog Don Carlos solo, vet inte om hatten droppas alltid men fick den på första kill :P
I vanlig gear :P Fick Moroes trinket på typ tredje kara, fast med min warrior prelk fick jag den på typ 30onde. Har ZG och Onyxia trinkets + MGT Hc där :P 2mannar med en annan dk
Lite nytt gear tror jag :p +JC är på 400 så 3x 27 strength gems mohahu
http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_013009_141919.jpg
+mina t7.5 gloves blev ninjaed, cry
↗ till inläggetKan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl.Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck.
Får dock inte upp någon ordentlig dps :/
↗ till inläggetSäg det till min 3,6k dps på Patchwerk första gången jag gick Naxx ;>↗ till inläggetKan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl.Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck.
↗ till inlägget↗ till inläggetKan bero på att du är roflkin? Hybrid dps ftl.Naxx 10-man igår, tog alla utom Kel. Fick t7-chesten å en halvkass neck.
Uggla gör väldigt bra dps.
Vi har bara en uggla i guilden, men han gör ~4k dps.
Den e knappast ful , överkewl e den ! :o
↗ till inläggetlol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet
"Time played @ this level: 20 hours, 43 minutes" =p
↗ till inläggetMenar du att det är dåligt eller bra? :D↗ till inläggetlol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet
Har själv typ 40d på locken (80) och 10d på druiden (70)
mjo underskatta inte booms,ele shamaner. Våran drood eller droods håller 4k på patch. Jag håller 5k+ oftast om inte rotationen sabbas på nått sätt. Dock bättre gear nu sen sist
↗ till inläggetMenar du att det är dåligt eller bra? :D↗ till inläggetlol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet
Njaa, 20 timmar för en lvl är väl inte så snabbt. ;) Fast han har väl gjort annat
hehe, ja jag har inte levlat om jag säger så har gjort några bgs tex och försökt grinda ihop pengar av mining, kanske 12-15 timmar av dom där har jag levlat,
↗ till inläggetjävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9
↗ till inläggetOch en 5 min CD på 2 ;p↗ till inläggetjävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9