💬
Logga in
Fuska.se

Hur Ser Din Char Ut?

4 577 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon

Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo, men den ser ju ut som x-perl, men bilden på charen är lite annorlunda tycker jag... påminner mig om nån annan addon

Jupp, en inställning som gör bilderna 3d och rörande. Riktigt nice för att se gear, dock vissa gånger när gubbarna "rör" sig på ett speciellt sätt ser man inte dom ens.

Det är det som är meningen med x-perl, att göra dom i 3D
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är inte allt dock, det är ju en inställning att man slår av 3D så dom blir vanligt igen, då har man ju inte exakt som slagit av hela addonen.

Att göra bilderna i 3D och rörliga är fortfarande meningen med x-perl, sen visst man kan ändra storlek och färg och skit
Nivå 0 · Nykomling

jo, men kolla nu, när jag använder x-perl ser det ut som om min char är "närmare kameran"

och btw dinga 70 för några minuter sen

post-70536-1232191280_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

post-82807-1232192003_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

post-82807-1232192003_thumb.jpg

vilken server spelar du på ? :o
Nivå 0 · Nykomling

haha, det kan man undra man kan ju hoppas på att den där klassen kommer med i nån patch eller något :huh:

18 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

OHYEAH, Amo har börjat spela wow , IGEN! :)

Dissar min level 80 och kommer snart med prints på min rogue som snart är 66 (A) :)

Ding 67 ;)

post-66164-1232290693_thumb.jpg

Senast ändrad:

19 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Här e min:Fimpen.bmp

↗ till inlägget

haha, det kan man undra man kan ju hoppas på att den där klassen kommer med i nån patch eller något :huh:

Det är en kostym som man får från en kod om man är på Blizzcon.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Fin warrior :)

Vilka vapen har du?

Warrior :)

Frost DK ^^

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

gjorde en quest idag där man använder en sån kostym medans man gör questen så jag passade på att göra en liknande bild :D

post-70536-1232386687_thumb.jpg

post-70536-1232386697_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

68 ... har dock inte spelat något idag'

Tänkte mer visa mitt UI

Edit; kolla min reputation :( 5999/6000

post-66164-1232387054_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tänkte mer visa mitt UI

'

hah nice rep xD

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tänkte mer visa mitt UI

Haha, nice ;P

Har inte levlat nåt sen 50 så jag laddar upp en bild när jag dingat runt 55 ;D

Senast ändrad:

20 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

gjorde en quest idag där man använder en sån kostym medans man gör questen så jag passade på att göra en liknande bild :D

Vart finns den questen? :o
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart finns den questen? :o

Borean tundra, stranden
Nivå 0 · Nykomling

ja, men man måste göra några quester hos dom där D.E.T.H.A (osäker på stavning) druiderna först

nä inte DETHA det är en annan chain

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in