Tja
Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar?
Tycker ni att man borde ha det?
Tack på förhand
Ps. Jag är målvakt
Tja
Tack på förhand
Ps. Jag är målvakt
Klart han har en sån :o
om du inte vill få massor med bollar där nere så ja... det tycker jag du borde ha :)
LoL at tråd, bara på fuska man ser sånna här trådar.
För övrigt tycker jag du definitivt bör ha suspensoar.
↗ till inläggetmm klart som f*n att han har susp.LoL at tråd, bara på fuska man ser sånna här trådar.
För övrigt tycker jag du definitivt bör ha suspensoar.
Dom flesta handbollsmålvakter har suspensoarer.
Så ja, det har han.
↗ till inläggetaa tror inte det skulle vara så många som stog utan det xDDom flesta handbollsmålvakter har suspensoarer.
Så ja, det har han.
tror alla som håller på med ngn bollsport har det...
↗ till inläggetaa men inte typ pingis? xDtror alla som håller på med ngn bollsport har det...
↗ till inläggetJodå, alltid bäst att vara på den säkra sidan. ;)↗ till inläggetaa men inte typ pingis? xDtror alla som håller på med ngn bollsport har det...
↗ till inläggetTja
Tack på förhand
Ps. Jag är målvakt
JAG GÅR I HANDBOLL *YAY*
Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ?
Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar..
Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol.
↗ till inläggetJodå, alltid bäst att vara på den säkra sidan. ;)↗ till inläggetaa men inte typ pingis? xDtror alla som håller på med ngn bollsport har det...
haha aa precis xD
↗ till inläggetNej man har inte suspensoar när man spelar fotboll men tycker man borde ha det. Har själv fått ett antal bollar där men har hänt att motståndaren fick gult kort bara för det. Jag antar att domaren sett fel. xD↗ till inläggetTja
Tack på förhand
Ps. Jag är målvakt
JAG GÅR I HANDBOLL *YAY*
Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ?
Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar..
Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol.
Ja men det är bara klumpigt att få det i fotboll..
Jävligt sällsynt med, ba *WOHO, JAG ..SKJUT MIG MELLAN BENEN!*
No.
det e nog bra med susp på fotboll oxå tänk om det blir så här:
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
↗ till inläggetNej man har inte suspensoar när man spelar fotboll men tycker man borde ha det. Har själv fått ett antal bollar där men har hänt att motståndaren fick gult kort bara för det. Jag antar att domaren sett fel. xD↗ till inläggetTja
Tack på förhand
Ps. Jag är målvakt
JAG GÅR I HANDBOLL *YAY*
En fotbollsplan är ganska stor till skillnad från andra bollsportsplaner. och det är väldigt sällan som nån drar i ett ashårt skott 3 meter från målvakten. så i fotboll antar jag att man oftast har den nödvändiga tiden för att reagera och skydda sig med händerna när bollen far fram 20-30 meter eller mer. i andra sporter finns i de avstånden.
Perfekt dave, XD Du sa de rätta orden, jag blir tårögd *_*
jag använder susp när ja åker bräda ibland :ph34r:
spelade en match idag
Ps. Tog susp. fick ett skott på insidan av låret
I vilken sport?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in